Sunday, February 14, 2016

Mangsa Pemerkosaan Bawa Organ Intim Pelaku Ke Balai Polis

14/2/16

Korban Perkosaan Lapor Polisi, Bawa Organ Intim Pelaku
Ilustrasi. (inmagine)
Seorang wanita India mengaku tak tahu lagi bagaimana melawan iparnya yang berulang kali memperkosanya. Satu-satunya cara yang dia tahu adalah melawan iparnya itu, lalu memotong organ intimnya.

Wanita asal Churhat, Desa Sidhi, India itu pergi ke balai polis  pada Khamis, 11 Februari 2016. Ia menenteng potongan organ intim pelaku dan menyerahkannya pada polis . "Hanya dengan cara ini saya dapat menghentikan aksinya," kata wanita berusia 32 tahun itu pada polis .

Wanita itu mengaku suaminya bekerja di luar kota dan dia hanya tinggal berdua bersama iparnya. "Hampir setiap hari ia melakukan perbuatan keji itu pada saya," katanya, seperti dikutip Mirror dari The Times of India, Jumaat, 12 Februari 2016.

Ia mengaku berhasil melumpuhkan iparnya tersebut dengan menendang bahagian vitalnya lalu menyabitnya dengan clurit.

Mendapat laporan yang mengejutkan, polis  bergegas menuju rumah yang disebutkan mangsa. Namun mereka menemui pelaku sudah meninggal kerana bunuh diri. Lelaki tersebut ditemui menggantung dirinya di sebuah pohon tak jauh dari rumah mereka.

Wanita itu ditangkap atas tuduhan melakukan percubaan pembunuhan. Ketua Polis  Sidhi, Abid Khan, mengatakan kepada media, "Ini adalah kes yang mengerikan, dan akan disiasat untuk mendapatkan bukti kejahatan."

Polis  mengatakan wanita tersebut stabil secara mental, dan ia mengaku tak menyesali apa yang telah ia lakukan.
 
VIVA.co.id

No comments:

Post a Comment