Sunday, June 5, 2016

Potongan Tubuh Manusia Ditemui dalam Perut Buaya Ini

5/6/16

Ilustrasi buaya (Foto: Reuters)
Ilustrasi buaya (Foto: Reuters)

QUEENSLAND – Polis Queensland, Australia berhasil menangkap seekor buaya sepanjang 14 kaki (setara 4 meter) pada Jumaat 3 Jun  2016. Buaya tersebut lalu disuntik mati pada Sabtu 4 Jun .

Polis  beralasan, buaya tersebut ditangkap kerana ukuran serta lokasi penemuannya cukup mencurigakan sebab pada Ahad 29 Mei 2016, seorang wanita bernama Cindy Waldron hilang setelah berenang di tengah kegelapan malam.
Kata-kata terakhir wanita berusia 46 tahun itu kepada rakannya, Leeann Mitchell, semakin menambah kecurigaan. Waldron mengatakan seekor buaya telah menggigitnya. Polis  kemudian membedah buaya tersebut dan menemui potongan tubuh manusia dalam perutnya.

“Pekerja margasatwa yakin buaya tersebut adalah target yang dicari kerana ukuran tubuh dan lokasi penemuannya,” tutur seorang juru cakap  polis  setempat, seperti dimuat ITV,  5/6/2016 .

Sebelumnya, pada Isnin 30 Mei 2016, keluarga Waldron mengunjungi pantai di mana wanita itu hilang. “Kami harus berada di sini dan menangis. Ada banyak tanda larangan berenang kerana buaya. Dia senang melakukan hal yang gila. Apa yang dia lakukan sungguh gila, tentu saja,” tutur sang ayah, Pat Waldron.

1 comment:

  1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete