Thursday, July 14, 2016

Lelaki Ini Terpaksa Berurusan Dengan Polis Kerana Didapati Berhubungan Badan dengan Babi

 14 Julai 2016 

 
Getty/Express
LISBON   - Seorang lelaki di Portugal diperiksa oleh polis setelah keluarganya mengadu bahawa mereka menangkap lelaki itu kerana berhubungan seks dengan seekor babi.

Keluarga dekat dari lelaki berusia 40 tahun itu sebelumnya melaporkan kejadian itu kepada polis  dengan tuduhan dituduh telah melakukan hubungan badan dengan babi.

Warga setempat juga mengatakan, mereka telah melaporkan lelaki itu kepada polis  kerana dia secara teratur mencuba untuk melakukan hubungan intim dengan hewan, termasuk ayam.
Menurut dugaan keluarga dan warga, suspek diyakini melakukannya di bawah pengaruh alkohol atau mabuk, seperti diberitakan oleh Daily Express, Rabu (13/7/2016).

Diharapkan lelaki itu akan menjalani pemeriksaan kejiwaan untuk menentukan apakah dia pantas diadili atau tidak, serta mungkin saja  rawatan perubatan.
Mahkamah di Vila Verde,  dekat Braga, Portugal utara  memimpin proses penyiasatan terhadap sarjana pengangguran itu kerana dicurigai melakukan penganiayaan terhadap hewan.

Namun, lelaki itu belum didakwa dengan tindakan jenayah  apapun.
Lelaki itu tinggal di sebuah desa dekat Vila Verde dan dibesarkan di dalam keluarga dengan tingkat pendidikan yang rendah.

Salah satu harian terkemuka di Portugal dengan merujuk pegiat perlindungan hewan, mengatakan, bestialiti – bentuk hubungan seksual antara manusia dan binatang – adalah jenayah yang "cukup sering" berlaku kejahatan di Portugal.
Darryl Gene Scoggin, warga Oklahoma, Oklahoma, Amerika Syarikat ditangkap tahun lalu kerana dicurigai berhubungan seks dengan kambing pada malam Natal.
Sumber: KOMPAS.com

No comments:

Post a Comment