Friday, September 16, 2016

Ibu Ini Suka Saksikan Anaknya Diperkosa, Dan Pembunuhan Perilaku Setan

15/9/16

Ilustrasi pemerkosaan (Foto: Shutterstock)
Ilustrasi pemerkosaan (Foto: Shutterstock)

LOS ANGELES –  Kematian gadis cilik bernama Victoria Martens, menyisakan duka mendalam bagi orang-orang yang mengenalinya. Tidak hanya itu, berita kematian  gadis berusia 10 tahun itu juga mengejutkan seantero Amerika Syarikat  pada Ogos 2016.

Otoriti setempat mengatakan, Victoria Martens dibunuh hanya beberapa jam sebelum pesta ulang tahun yang ke-10. Gadis itu disuntik dengan metamfetamin, diperkosa, ditusuk, dicekik, hingga dimutilasi oleh para pelaku.

Sang ibu, Michelle Martens, bersama dengan Fabian Gonzales serta Jessica Keley, dijatuhkan dakwaan pembunuhan terhadap Victoria Martens. Seperti dimuat Channel News Asia, Khamis (15/9/2016), Michelle mengaku sempat mencari orang-orang yang ingin memperkosa anaknya melalui   dunia maya dan juga rakan kerjanya.

Perempuan berusia 35 tahun itu mengatur pertemuan dengan setidaknya tiga orang lelaki, satu rakan kerjanya dan dua yang ditemuinya di dunia maya, termasuk Fabian Gonzales. Michelle Martens mengaku kepada polis  tidak mengiming-imingi para lelaki itu dengan wang, tetapi kerana dia suka menonton pemerkosaan. Tidak hanya itu, Michelle Martens juga menawarkan adik bungsu Victoria untuk diperkosa.

“Pembunuhan ini adalah perilaku setan paling mengerikan yang pernah terjadi sepanjang karier saya. Sebuah bentuk ketidakhormatan terhadap hidup manusia dan pengkhianatan paling sempurna dari seorang ibu,” ujar Ketua Polis  Albuquerque, Gorden Eden Junior.
Sumber:Okezone.com

No comments:

Post a Comment