Monday, September 26, 2016

Lelaki sayat tenggorok gadis pujaan kerana lamaran ditolak

26/9/16

Lamaran ditolak, anak polisi sayat tenggorokan gadis pujaan
Ilustrasi 
  Putera dari seorang pegawai polis  di New Delhi, India, bernama Rahul ditangkap atas tuduhan menguntit dan berusaha membunuh seorang gadis.

Dua hari lalu dia menyayat tenggorok  gadis yang i menolak mengahwinnya, seperti dilansir akhbar the Daily Mail, Sabtu (24/9). Penyerangan itu dilaporkan terjadi di Mangolpuri, pinggiran New Delhi.

Menurut polis , sekitar pukul 09.00 polis  mendapat laporan seorang lelaki menyerang seorang pelajar dengan pisau. Ketika tiba di lokasi polis  mengetahui keluarga si gadis sudah membawa mangsa ke rumah sakit terdekat.

"Dalam penyiasatan polis diketahui mangsa adalah siswa sekolah negeri. Suspek adalah warga Desa Majra dan diketahui suka menguntit mangsa,  " kata polis  senior.

Polis kemudian mengejar suspek  hingga ke rumah   dan keluarganya mengatakan lelaki itu sudah meninggalkan rumah sejak pagi dan belum pulang. Selang dua jam kemudian polis  berhasil menahannya.

Dalam interogasi, kata polis , dia mengakui hubungannya dengan gadis itu. Hubungannya kandas setelah Rahul kehilangan pekerjaan. Dia ingin mengahwininya tapi gadis itu selalu menolak lamarannya.
"Rahul juga bilang gadis itu mulai menjauhinya dan itu membuat dia menyerangnya," kata polis .

Korban kini mengalami luka serius di lehernya dan akan menjalani 20 jahitan. 

Sumber:Merdeka.com

No comments:

Post a Comment