Thursday, November 17, 2016

[Video] Mengerikan, penyihir ini bunuh dan bangkitkan orang mati.

17/11/16

[Video] Mengerikan, penyihir ini bunuh dan bangkitkan orang mati
Ilustrasi Voodoo. ©2013 Merdeka.com/Shutterstock/Africa Studio
 Sebuah video memperlihatkan seorang penyihir menerapkan ilmunya dalam ritual Voodoo dengan membunuh seseorang dan 'menghidupkannya kembali'.
Video tersebut menunjukkan seorang pendeta Juju Afrika muncul untuk membunuh seorang lelaki dengan menggergaji lelaki yang diminta berbaring di lantai dengan kaki dan tangan terikat di tanah.

Setelah lelaki itu meninggal, sang penyihir berpakaian merah dan menutup tubuhnya dengan gambar tubuh, terlihat menari-nari di sekitar jenazah yang mengenakan pakaian putih.

Dikutip dari laman Daily Mail, Rabu (16/11), darah lelaki yang dibunuh memancut dan memenuhi sebahagian jalanan. Tak lama drum mulai dipukul di samping lelaki tak bernyawa tersebut.

Namun, seperti yang terlihat di video, lelaki yang tadinya mati itu tiba-tiba duduk dan membuat semua orang yang melihat aksi ritual ini terkejut. Tak hanya itu, lelaki tadi bahkan berdiri dan berjalan di sekitar para pemukul drum.
Sementara si penyihir masih terus menari dengan memegang baju berlumur darah yang dipakai lelaki tadi.

Meski demikian, masih belum jelas apakah video ini benar, rekayasa atau tidak, namun dipercaya diambil di wilayah Afrika Barat. Video ini juga sudah diunggah di sosial media.
 Sumber:Youtube/Merdeka.com

No comments:

Post a Comment