Wednesday, December 14, 2016

Sadis, lelaki kanibal bunuh keluarga sendiri buat dijadikan sup

14/12/16
Sadis, pria kanibal mutilasi keluarga sendiri buat dijadikan sup
barang bukti senjata di apartemen pemutilasi ukraine. ©Daily mail
  Seorang lelaki asal Ukraine membunuh anggota keluarga yang terdiri dari  ibu dan bapa saudara, serta sepupunya dan memotong mayat ketiganya menjadi beberapa bahagian. Tak hanya itu, lelaki itu juga merebus bahagian tubuh yang telah dipotong-potong untuk disajikan dalam semangkuk sup.

Ketika masuk ke unit apartemen, kami melihat bahagian tubuh dalam tin dan periuk . Dia membuat daging rebus dari bahagian tubuh keluarganya dalam periuk dan 'menyegel' bahagian tubuh lainnya dalam tin untuk diawetkan," kata ketua polis  Kiev, Andrey Krischenko seperti dilansir dari laman Daily Mail, Rabu (14/12).

Insiden yang terjadi di  Daerah Solomensky, Kiev, Ukranie ini terungkap saat beberapa tetangga yang tinggal di wilayah tersebut menelepon polis  untuk melaporkan anggota keluarga lelaki tersebut yang telah menghilang selama beberapa hari. Mereka juga mengeluhkan bau yang tidak menyenangkan di sekitar blok apartemen.

Begitu tiba di lokasi kejadian, tidak ada penghuni apartemen yang membukakan pintu. Namun, ketika polis  mencuba masuk secara paksa, terdengar suara tembakan dari dalam apartemen.

"Pelakunya mengalami cedera tembak parah di kepala. Dia meninggal dalam perjalanan ke rumah sakit," ungkap Krischenko.

Hingga kini, pihak  polis  masih menyiasat motif pembunuhan ini. Polis  juga telah menyita dua senjata pistol dan peluru sebagai barang bukti. Dipercayai, lelaki kanibal itu juga telah membunuh dan mutilasi orang lain dengan cara yang sama. 
Sumber:Merdeka.com

No comments:

Post a Comment