Sunday, January 15, 2017

Pura-pura menjenguk, guru tari cabul siswinya sendiri

15/1/17

Pura-pura menjenguk, guru tari di Florida cabuli siswinya sendiri

Pelaku yang juga guru tari berbuat mesum pada siswinya sendiri. ©dailymail.co.uk

  Seorang guru tari di North Port, Florida ditangkap tengah mencabuli seorang gadis berusia 15 tahun. Mirisnya lagi, wanita yang kini sudah berumur 38 tahun itu ditemui sedang dalam keadaan bogell di kamar korbannya.

Dilansir mirror.co.uk, Ahad  15/1/17, wanita bernama Lauren Debenedetta itu ditangkap ayah tiri gadis di bawah umur itu. Dia mengaku datang ke rumah korban untuk menjenguk dan membawakan sup panas kerana anak tersebut tidak masuk ke kelas tarinya kerana sakit.

Namun ternyata, dia malah berbuat mesum dengan siswinya sendiri. Aksinya itu keburu ketahuan ayah tiri si gadis yang kebetulan pulang untuk menjengok.

Saat membuka pintu, ayah tiri korban terkejut mendapati guru tersebut sedang bersembunyi di balik ranjang gadis di bawah umur itu. Belum selesai rasa terkejutnya, Debenedetta berteriak dan mengusirnya keluar.

Ayah tiri remaja malang tersebut berjalan keluar dan menelepon ibu si gadis tidak lama setelah melihat kejadian tersebut. Ketika kembali masuk, Debenedetta sudah berpakaian lengkap dan duduk di sofa, wanita itu juga memintanya keluar dari rumah itu.

Kejadian ini lantas dilaporkan kepada polis  setempat. Debenedetta langsung ditahan polis  dan dimasukkan ke dalam sel, sementara sekolah tari tempatnya mengajar langsung ditutup sementara.
 Sumber:Merdeka.com

No comments:

Post a Comment