Tuesday, January 10, 2017

SPRM sahkan bukan kes Idris Haron

SPRM
SPRM
SHAH ALAM - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan telah mengambil keterangan Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Idris Haron bagi membantu siasatan kes di bawah Seksyen 23, Akta SPRM 2009, semalam.

Timbalan Ketua Pesuruhjaya Operasi, Datuk Azam Baki berkata, Idris merupakan saksi bagi kes melibatkan pegawai beliau yang pernah ditahan SPRM November lalu.
"Pegawai SPRM telah pergi ke pejabat beliau di Melaka kira-kira jam 2 petang semalam.

"Maklumat berhubung kes tersebut tidak boleh didedahkan bagi memelihara integriti dalam siasatan," katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini.
Pagi tadi, Idris menjelaskan, bukan beliau yang disiasat SPRM petang semalam, seperti mana yang tersiar di muka depan sebuah akhbar tempatan, hari ini.

Sebaliknya, jelas beliau kehadiran beberapa pegawai SPRM ke pejabatnya itu, adalah bertujuan untuk mendapatkan bantuan atau maklumat bagi melengkapkan siasatan berhubung beberapa pegawai kerajaan negeri yang ditahan pihak berkenaan dalam tempoh lebih sebulan lalu.

1 comment:

  1. Awalnya aku tidak percaya saya selama alam ghaib aku meencoba bergabung bersama EYANG WORO MANGGOLO alhamdulillah saya bisa merubah nasib saya membahagiakan keluarga saya berkat angka togal EYANG WORO MANGGOLO bagi anda yang kesulitan dari keuangan bergabunglah bersama kami yakin dan percaya anda bisa merubah merubah nasib anda berkat angka togel eyang bergabunglah hubungi nomor Eyang woro manggolo di 0823-9177-2208

    ReplyDelete