Tuesday, February 28, 2017

Dada model ini hampir meletup

28/2/17
 
   Seorang model 23 tahun asal Beijing, China mengaku dianiaya. Akibat pemukulan yang dilakukan kekasihnya, dia merasa dadanya hampir 'meledak'.

Wang Rui'er, nama model tersebut, mengunggah foto-foto bukti kekerasan yang dilakukan kekasihnya. Dia mengaku, selama tiga tahun ini mendapat perlakuan kurang menyenangkan dari sang kekasih.

Dari foto yang diunggah Wang di jejaring sosial China, Sina Weibo, terlihat lebam di sekujur tubuh gadis cantik itu. Payudara kanan sang model juga terlihat bengkak.

Dalam penjelasannya yang ditujukan kepada   kekasihnya, seperti dikutip dari laman metro.co.uk, Selasa (28/2), Wang menjelaskan bagaimana dia dianiaya.
"Penganiayaan ini sudah berlangsung selama tiga tahun kita bersama. Saya mengakui, menerima anda sebagai kekasih kerana wang. Tapi selama itu juga saya harus menanggung penyeksaan dan pemukulan anda," tuturnya.
Namun, dibalik pengakuannya kerana matrealistik, Wang menyatakan dia mencintai kekasihnya.

"Namun, setelah saya berfikir sejenak, banyak orang kaya yang ingin melamar saya. Jika yang saya inginkan hanya wang, kenapa saya boleh bertahan dengan anda selama tiga tahun, pastinya saya juga mulai jatuh cinta," lanjut dia.
Wang juga menuturkan kepada   kekasihnya, yang penganiayaan terakhir yang dilakukan hampir berakibat fatal.

"Hingga tadi malam anda memukul saya dengan sangat keras, dada saya terasa hampir meledak. Di saat itu, saya memutuskan untuk mengakhiri hubungan ini. Saya telah cukup merasa disakiti, dan tidak akan kembali lagi meski anda memberikan saya segepok wang dan berjanji untuk membiayai operasi saya," tukasnya.

Wang mengakhiri hubungannya dengan kekasihnya tersebut. Dan pengakuan Wang ini tentu membuat banyak pengguna Weibo terkejut.
Netizen mengatakan, seharusnya Wang melaporkan tindakan sang kekasih kepada polis . Mereka menyayangkan Wang tidak bertindak berani dan malah menutupi hal ini.

Wang merupakan model yang terkenal di internet sejak 2012, kala itu dia mengambil bahagian dari sebuah pertandingan modeling. Dia menghabiskan lebih dari 117,075   untuk permak tubuh.
Wang juga sempat didekati pengusaha pornografi Jepun untuk menjadi pemeranan utama, namun dia menolaknya.
 Sumber:Merdeka.com

No comments:

Post a Comment