Tuesday, June 6, 2017

'Pasangan vampire' ini minum darah menggunakan jarum suntik

Selasa, 6 Jun/17

 
 pasangan vampire denis alberto dan ilaria. ©2017 Merdeka.com
  Setiap pasangan memiliki cara tersendiri untuk untuk menunjukkan rasa cinta dan komitmen terhadap satu sama lain. Namun cara yang dilakukan pasangan asal Itali  ini mungkin terdengar sangat aneh.

Demi menunjukkan komitmen dalam hubungan, Denis Alberto dan kekasihnya Ilaria meminum darah satu sama lain. Tidak seperti terjadi di novel-novel romansa di mana mereka menghisap darah pasangan dengan leher, pasangan ini menggunakan jarum suntik untuk bertukar darah.

Jarum tersebut disuntikkan untuk mengambil darah masing-masing. Kemudian mereka pun meminumnya.

"Darah adalah jus mitologi tubuh, yang mana bagi kami ertinya adalah kehidupan," ungkap Denis, seperti dilansir dari laman Mirror, Jumaat (2/6).

"Kamu meminum darah untuk memperbarui cinta kami sekaligus menandakan ikatan kami. Seperti halnya pasangan menikah memakai cincin perkawinan," tambahnya.

Keduanya bertemu tiga tahun lalu saat Denis sedang mencari asisten untuk pertunjukan sirkusnya. Mereka kerap menampilkan pertunjukan tentang vampire dengan kostum layaknya pengisap darah.

Sehari-hari, pasangan itu mengenakan pakaian gotik dan mengecat rambut mereka jadi hitam dan merah untuk menampilkan kesan seram. Bahkan keduanya sampai meruncingkan gigi mereka agar terlihat seperti vampire sungguhan.
Sumber:Merdeka.com 

1 comment:

  1. Adakah anda berminat untuk menyertai illuminati besar, di sini adalah kehidupan yang
    mengubah peluang ke dalam dunia yang
    kaya, anda akan diberi $ 10,000 setiap dua minggu sebagai keahlian
    berkat, peti masuk yang kuat dan terkenal kami kini di sini
    atau hubungi e-mel rasmi Illuminati pada
    illuminati.priest@mail-on.us
    Peti masuk, atau menghantar permintaan rakan
    Whatsapp +13176681073

    ReplyDelete