Wednesday, June 14, 2017

VIDEO: Ngeri! Wanita lompat ke landasan ketika keretapi sedang laju

14/6/17

Perempuan muda di India lemparkan dirinya ke kereta yang melaju karena panik. (Foto: News Au)
Perempuan muda di India lemparkan dirinya ke kereta yang melaju kerana panik. (Foto: News Au)
MUMBAI - Seorang wanita muda di India membuat heboh para   penumpang keretapi di Stesyen Mumbai. Wanita itu, Pratiksha Natekar  tertangkap kamera CCTV melemparkan dirinya sendiri ke arah keretapi yang tengah melaju. 

Sebagaimana dinukil dari News Au, Rabu (14/6/2017), Natekar tidak melakukan hal tersebut dengan sengaja melainkan kerana ia sedang dilanda kebingungan. Ketika itu, dirinya sedang menyeberangi rel untuk menuju ke hujung peron yang lain untuk menemui temannya sambil menggunakan teleponnya.


Natekar diketahui tidak menyedari kedatangan keretapi kerana terlalu fokus dengan teleponnya tersebut. Ia yang akhirnya menyedari keretapi begitu dekat dengannya mendadak menjadi panik dan justru berlari ke arah datangnya keretapi. 

"Gadis itu sibuk dengan teleponnya dan tidak mendengar suara keretapi datang. Ia menyedari itu secara tiba-tiba dan justru berlari dengan panik ke arah keretapi," terang petugas Polis , Ashok Bhorade. 

Gadis muda itu langsung dilarikan ke rumah sakit setelah diselamatkan oleh petugas. Dan beruntung, secara ajaib nyawanya berhasil diselamatkan meskipun Natekar menderita beberapa luka.
 Sumber: YouTube/CNN

No comments:

Post a Comment