Monday, December 11, 2017

Bertengkar dengan isteri, lelaki lempar anaknya ke dalam api

11/12/17

https: img-o.okeinfo.net content 2017 12 10 18 1828199 bertengkar-dengan-istri-pria-india-lempar-anak-balitanya-ke-kobaran-api-QdsfC8vpBT.jpg 
 Polis India memburu  suspek kekerasan pada anak. (Foto: AFP)

NEW DELHI - Seorang ayah di India tega melakukan hal keji kepada puteranya yang masih bayi. Lelaki yang berasal dari Negara   Odisha, India Timur itu diketahui tega melemparkan puteranya yang baru berusia 4 tahun ke kobaran api setelah bertengkar dengan isteri. 

Berdasarkan keterangan polis , lelaki tersebut melakukan aksinya di bawah pengaruh alkohol di rumahnya di Daerah Misa Odisha. Sebagaimana dilansir dari IBTimes, Ahad (10/12/2017), sepasang suami-isteri itu bertengkar setelah sang isteri marah kerana suaminya pulang dalam keadaan mabuk.

Pasangan itu terlibat bertengkar hebat sebelum si suami menyambar seorang puteranya yang ketika itu sedang menyaksiakan mereka bertengkar .   Sang ayah kemudian membawa anak itu keluar rumah.

Setelah di luar, lelaki kejam tersebut terus melemparkan puteranya ke dalam kobaran api unggun yang ada di halaman rumah yang digunakan untuk memasak. Penduduk desa yang melihat kejadian itu terus membuat laporan polis.

Selain itu, mereka juga segera membawa si bayi tersebut ke rumah sakit untuk mendapatkan  rawatan. Berdasarkan hasil pemeriksaan doktor, akibat ulah sang ayah, anak laki-laki itu menderita luka  terbakar hampir  50%. Beruntung, kini ia dinyatakan telah keluar dari masa kritikal. 

Sementara itu, ayah mangsa diketahui berhasil melarikan diri keluar dari desa. Hingga kini polis  masih terus memburunya. 

2 comments:

  1. ayo bergabung diajoqq , silakan coba keberuntungan anda disini dan menangkan ratusan juta rupiah,hadiah menantikan
    anda silakan bergabung invite pin bb#58cd292c

    ReplyDelete
  2. ingin wujudkan impian anda , raih kesempatan dan menangkan ratusan juta rupiah hanya di ionqq,silakan invite
    pin bb#58ab14f5

    ReplyDelete