Friday, April 19, 2019

'Esok pun masih MB, kecuali saya jatuh tangga dan mati'

'Esok pun masih MB, kecuali saya jatuh tangga dan mati': Bagaimanapun, Ahmad Faizal mempertahankan pendiriannya dengan mengatakan mesyuarat exco berjalan lancar.

3 comments:

  1. Tgk. si PENGGANAS/PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH DAP BANGKAI ANJING homo JIJIK ZIONIS ISrael ni, punya ANGKUH - nak sewenangnya "MEMBERSIHkan/MEMUTIHkan" JPA dan PENJAWAT2 AWAM kita (yg. yg. MAJORITI adalah bangsa BUMIPUTERA kita) - dgn. MEMIJAK akan KUASA dan HAK DYMM YDPA dan DYMM RAJA-RAJA Islam/Melayu kita, serta UNDG2 PERLEMBAGAAN kita!! MAMPOS lu si DAP PENGGANAS!!!

    Bayangkan ATM/PDRM/RELA/APM/BOMBA/KEDUTAAN2 dan seluruh JPA kita diSERAP masuk oleh PENGGANAS2/PEMBUNUH2 PARIA Hindu yg. amat ANTI-ISLAM/MELAYU spt. dr. hindrafHOMO-TAMIL EELAM Sri Lanka, yg. senang dpt. IC2 PALSU kita!!!!

    Sbb. itu juga, sbnyk 200, 000 anak2 PATI yg. SENGAJA ditinggalkan,disyaki MAJORITI dr. BUKAN ISLAM termsk. anak2 kecil dan remaja Pengganas2 PARIA TAMIL EELAM Sri Lanka, India dan Nepal, Myanmar, Thailand dan Filipina - mahu segera diberikan IC, oleh PENGGANAS DAPeliwat HOMO jijik ZIONIS ISrael ni (yg. juga dah MENGUASAI dlm. GENGGAMAN depa, si yiddin-GILA SEKS, yg. ada SKANDAL dgn. bini Cina HAKIM-disyaki ejen DAPbangkai Anjing) dgn. MEMUTARBELIT atau MENGUBAH UNDG2 PERLEMBAGAAN 15A, termsk. depa ni didaftarkan secara PALSU sbg. 'anak2 angkat' rakyat Malaysia, yg. kononnya berhak jadi warganegara! Lihat juga, si UNICEFZionis KULIT ANJING ni menggunakan artis Islam/Melayu BANGANG utk. mempromosi isu ni!!! Lihat BLOG KULIT ANJING ni, di –

    2. http://malaysiansmustknowthetruth.blogspot.com/2019/03/better-deal-for-stateless-kids-but-new.html

    Ini dia UNDG2 PERLEMBAGAAN Perkara 15A. Kuasa khas untuk mendaftarkan kanak-kanak. Tertakluk kepada Perkara 18, Kerajaan Persekutuan boleh, dalam apa-apa hal keadaan khas yang difikirkannya patut, menyebabkan mana-mana orang yang di bawah umur dua puluh satu tahun didaftarkan sebagai warganegara.

    Maka, bayangkan BERATUS RIBU anak2 PATI ni, termsk. anak2 PENGGANAS PARIA Tamil Eeelam Sri Lanka, akan dpt. IC kita, dan kemudian MENYERAP masuk ATM/PDRM/APM/RELA/BOMBA dsbnya!!! Sbb. tu juga, anak2 PATI ni dibenaqkan bersekolah kat SEK.2 KEBANGSAAN dan SIJIL UEC HARAM diIKTIRAF sewenangnya, oleh si PENDATANG Timbalan Men. PENDIDIKAN Cina BANGKAI BABI DAP KULIT ANJING ni!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PEMBETULAN: (Perenggan 1 &2)

      Tgk. si PENGGANAS/PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH DAP BANGKAI ANJING homo JIJIK ZIONIS ISrael ni, punya ANGKUH - nak sewenangnya "MEMBERSIHkan/MEMUTIHkan" JPA dan PENJAWAT2 AWAM kita (yg. yg. MAJORITI adalah bangsa BUMIPUTERA kita) - dgn. MEMIJAK akan KUASA dan HAK DYMM YDPA dan DYMM RAJA-RAJA Islam/Melayu kita, serta UNDG2 PERLEMBAGAAN kita!! MAMPOS lu si DAP PENGGANAS!!! Lihat di –

      1. https://www.ismaweb.net/2019/04/19/pemutihan-penjawat-awam-serlah-sikap-gila-kuasa-dap/

      ‘Pemutihan penjawat awam’ serlah sikap gila kuasa DAP: DAP kuat memaksa supaya doktrin peralat jentera kerajaan terlaksana

      fazleen safina

      Isma Web net
      19/04/2019;

      Maka, bayangkan ATM/PDRM/RELA/APM/BOMBA/KEDUTAAN2 dan seluruh JPA kita diSERAP masuk oleh PENGGANAS2/PEMBUNUh2 PARIA Hindu yg. amat ANTI-ISLAM/MELAYU spt. dr. hindrafHOMO-TAMIL EELAM Sri Lanka, (yg. senang dpt. IC2 PALSU kita dan diTAJA oleh DAPembunuh di KONDO2 MEWAH yg. PENGURUSANnya dr. DAPembunuh ni)!!!!

      Delete
    2. Lihat UNDG2 PERLEMBAGAAN kita ttg. HAK dan KUASA DYMM YDPA (yg. SEBENAQNya bukan hanya SIMBOLIK semata2)terhadap PENJAWAT2 AWAM kita!!!

      BAHAGIAN X - PERKHIDMATAN-PERKHIDMATAN AWAM

      Perkara 132. Perkhidmatan-perkhidmatan awam.

      (1) Bagi maksud Perlembagaan ini, perkhidmatan-perkhidmatan awam ialah—

      (a) angkatan tentera;

      (b) perkhidmatan kehakiman dan perundangan;

      (c) perkhidmatan awam am Persekutuan;

      (d) pasukan polis;

      (e) (Dimansuhkan);

      (f) perkhidmatan awam bersama yang disebut dalam Perkara 133;

      (g) perkhidmatan awam setiap Negeri; dan

      (h) perkhidmatan pendidikan.

      (2) Kecuali sebagaimana yang diperuntukan dengan nyata selainnya oleh Perlembagaan ini, kelayakan bagi pelantikan dan syarat perkhidmatan orang dalam perkhidmatan-perkhidmatan awam, selain orang dalam perkhidmatan yang disebut dalam perenggan (g) Fasal (1), boleh dikawal selia melalui undang-undang persekutuan dan, tertakluk kepada peruntukan mana-mana undang-undang yang sedemikian, oleh Yang di-Pertuan Agong; dan kelayakan bagi pelantikan dan syarat perkhidmatan orang dalam perkhidmatan awam mana-mana Negeri boleh dikawal selia melalui undang-undang Negeri dan, tertakluk kepada peruntukan mana-mana undang-undang yang sedemikian, oleh Raja atau Yang di-Pertua Negeri bagi Negeri itu.

      (2A) Kecuali sebagaimana yang diperuntukkan dengan nyata oleh Perlembagaan ini, tiap-tiap orang yang menjadi anggota mana-mana perkhidmatan yang disebut dalam perenggan (a), (b), (c), (d), (f) dan (h) Fasal (1) memegang jawatan selama diperkenankan oleh Yang di-Pertuan Agong, dan, kecuali sebagaimana yang diperuntukkan dengan nyata oleh Perlembagaan Negeri itu, tiap-tiap orang yang menjadi anggota perkhidmatan awam sesuatu Negeri memegang jawatan selama diperkenankan oleh Raja atau Yang di-Pertua Negeri.......

      Delete