Thursday, January 27, 2011

Nasha Aziz Yang Jelita

Betulkah Nasya Aziz artis yang paling jelita di Malaysia?. Jelitanya diukur  dari segi apa? Adakah dari segi ketinggiannya, rupa parasnya, atau bentuk badannya? Ini bergantung pada persepsi masing-masing.

Bagi saya, saya suka Nasya Aziz dari segi perawakannya, lakunannya yang bersahaja, apatah lagi bila dia berlakun bersama Rosyam Nor.

Kejelitaannya  ditambah lagi dengan kulitnya yang putih melepak. Senyumannya yang menawan, pakaiannya yang ranggi.Ada orang kata  putihnya  seperti artis Korea, jelitanya juga seperti artis Korea. Apa pendapat anda ? Bagi saya, saya sokong 'pendapat itu'.


Ramai orang suka menonton drama korea sebab artisnya yang jelita, saiz yang tinggi, lakunan yang mantap. Anda bagaimana ?
Bagi saya, saya setuju dengan mereka.

1 comment:

  1. saya suka sangat lakonannya dalam cerita OTAI, lakunan bersama saiful apek, lakunannya sangat bersahaja

    ReplyDelete