Wednesday, July 13, 2011

Potong Kemaluan Sendiri dan Buang ke Taman Kerana Mahu Ganti Kelamin

Seorang lelaki rela memotong organ genitalnya kemudian membuangnya ke taman. Lelaki berusia 22 tahun ini diduga melakukan hal itu karena ia ingin melakukan pembedahan tukar kelamin.

Ia terpaksa menunggu selama 24 jam sebelum akhirnya dikirim ke rumah sakit. Ketika petugas perubatan tiba, ia mengaku tak merasakan sakit yang luar biasa dan membuat si petugas itu terkejut.

Kemaluannya kemudian harus dibalut dan dijahit sebelum akhirnya meninggalkan rumah sakit dan diminta mencari pertolongan dari psikiater, demikian dilaporkan The Sun.

"Lelaki ini berusia 20-an dan masuk ke rumah sakit tanpa testikel(testis) yang ia potong sehari sebelumnya," demikian kata juru cakap Rumah Sakit Chesterfield Royal NHS, Derbyshire, England. Si juru cakap menolak membuka identiti pesakit.

Diduga lelaki ini mengalami gangguan emosional mengenai masalah gender dan berusaha melakukan tukar kelamin sendiri sebelumnya akhirnya membuang kemaluannya ke taman Queens Park, Chesterfield.

"Ini akan membuat matamu menangis hanya dengan memikirkannya. Sejumlah orang kemudian berhenti berjalan-jalan di lokasi itu kerana takut menemukan organ itu," demikian kata seorang penduduk setempat.
SRIPOKU.COM

No comments:

Post a Comment