Tuesday, September 20, 2011

Di usia 96 Tahun Nenek Ini Masih Menerima Pelanggan. Sudah Meniduri 3500 Lelaki...dahsyat, dahsyat


Milly Cooper mulai berprofesion menjadi PSK pasca meletusnya Perang Dunia ke-2 setelah suaminya terbunuh dalam pertempuran, nenek    ini mengaku sudah ditiduri oleh lebih dari 3500 lelaki. Yang mengejutkan adalah bahawa hingga di usianya yang senja sekarang   nenek ini masih aktif menerima pelanggan walau tidak seramai dulu semasa muda. Dalam seminggu nenek Cooper masih dibooking pelanggan dan para pelanggan itu usianya bervariasi antara 29 tahun hingga 92 tahun.
Ketika ini dia tinggal di Las Vegas, Amerika Syarikat setelah berpindah dari rumahnya di London . Dalam perjalanan hidupnya   nenek ini pernah bertaubat  untuk tidak jadi PSK lagi alias cuti menerima tamu selama 5 tahun namun kerana ditinggalkan  puterinya dan hidup dalam penghasilan yang tak menentu akhirnya   Cooper kembali ke profesion yang pernah dikerjanya hingga kini.

Nenek Cooper pernah tukar profesion dari PSK menjadi ibu ayam yang memiliki dan mengelola rumah Bordil dan ketika itu dia menemukan pasangan hidup suaminya yang kedua seorang akuntan di tahun 1955. Seperti dikutip albeniz ibenz official blog dari Daily Mail mengungkapkan bahawa sang germo ketika ini memiliki anak buah sejumlah 10 PSK muda yang dia pekerjakan di rumah Bordilnya.

Walau sudah tua konon sang nenek Cooper ini masih memiliki payudara yang berukuran besar walau tubuhnya sudah kurus kering Just For Info nenek Cooper tarif bookingnya sekali kencan sekitar 800 Poundsterling  , rata-rata dalam satu tahun masih berpendapatan 50 ribu Poundsterling . Mahu cuba ?...harammmmm.

No comments:

Post a Comment