Wednesday, June 6, 2012

Hamili Ibu Kandung, Remaja Melarikan Diri

 posted bJun 2012y indah.com on 6 
 
Seorang lelaki melarikan diri dari rumahnya, setelah dia didapati telah menghamili ibunya sendiri untuk kedua kalinya.

Simon Matsvara, melarikan diri dari rumahnya yang terletak di Desa Pote, Provinsi Mashonaland Central, bersama dengan ibunya, yang kini mengandungkan anaknya.

Ketua kampung Chinamhora mengatakan, masyarakat geram dengan kisah kasih terlarang pasangan sedarah itu. Untuk itu mereka kini memburu pasangan itu untuk memberikan mereka pengajaran.
"Kami akan memburu mereka berdua dan kami akan menghukum mereka untuk memberikan pesan yang jelas kepada calon pelanggar bahawa kita tidak mentoleransi tindakan seperti itu," ujarnya, seperti dikutip dari Dailymail, Isnin (5/6/2012).

Berdasarkan penuturan seorang penduduk desa, pasangan itu memulai hubungan incest mereka pada tahun 2008 setelah ketua keluarga mereka, yang merupakan ayah dari Simon, Agripah jatuh sakit akibat stroke, lalu kemudian meninggal.

Walau pun sudah ditinggal suaminya, Ethel Vhangare, mengandung, selidik punya selidik, ia diketahui melakukan hubungan suami isteri dengan anaknya, Simon.

Melihat tindakan amoral itu, ketua kampung memutuskan untuk mendenda keluarga itu dan memerintahkan pasangan itu untuk memutuskan tali cinta mereka.
Ethel baru-baru ini diketahui hamil lagi, hal itu diketahui penduduk desa, setelah Ethel sudah tidak tampak di gereja. Para penduduk desa mengunjungi rumahnya dan menemukan perut Ethel terlihat telah membulat.
Merasa mengancam nyawanya. Pasangan incest itu kemudian melarikan diri dari rumah mereka. (dailymail)

No comments:

Post a Comment