Sunday, June 10, 2012

Profesor Ini Siang Mengajar, Malam Jadi Pelayan Seks

posted by indah.com on 10 Jun 2012
[imagetag]

Seorang profesor di University of Georgia ditahan setelah tertangkap kerana menawarkan jasa ''layanan ranjang'' kepada petugas yang menyamar. Dia ditangkap di kamar hotel, dengan pakaian seksi dan mengaku bernama Sasha, seorang
transeksual .

Belakangan diketahui, dia adalah Profesor Max Reinhart. Lelaki kelahiran Jerman berusia 65 tahun ini ditangkap Khamis di Gwinnett County, Atlanta, atas tuduhan pelacuran dan menjaga rumah prostitusi. Ia mengenakan pakaian minim dan menawarkan 30 minit dari ''jasa'' yang hanya ditawarkan seharga US$ 60.


Menurut Atlanta Journal Constitution, polis  menemukan sebuah iklan Sasha di bahagian layanan transeksual dari web backpage.com. Website yang menyediakan kolom khusus ''dewasa'' itu kini tengah disiasat untuk dugaan pelacuran dan penjualan gadis di bawah umur untuk dipekerjakan sebagai pelayan seks.

Juru cakap polis , Jake Smith, mengatakan mereka sepakat untuk bertemu di Days Inn. Polis  mengirim penyidik ​​yang menyamar dan menunggu di sebuah kamar yang dijanjikan.

Setelah tawar menawar harga, petugas kemudian sigap menangkap Reinhart, yang hari ini dibebaskan dengan jaminan US$ 4.800.

Ia mengajar sastera Jerman dan sejarah di universiti terkenal ini. Dia mendalami sastera abad ke-18, khususnya penyair dan seniman Johann Wolfgang von Goethe. Fokus utama penelitiannya adalah Jerman awal modern. Ia juga mendirikan kelompok The Conference Group for Interdisciplinary Early Modern German Studies di perguruan tinggi itu. Baik Reinhart atau universititak bersedia memberikan komentar.


sumber

No comments:

Post a Comment