Thursday, July 19, 2012

Suami minta isterinya diperkosa

 
Suami Minta Istrinya Diperkosa Pria Asing di Craiglist
IST
Suami yang minta isterinya diperkosa melalui iklan di Craiglist. Namanya dirahasiakan.
IST


Seorang wanita mengalami percubaan perkosaan berulangkali setelah   suaminya berpura-pura memposting iklan di Craiglist dan mengaku dirinya adalah sang isteri yang ingin diperkosa. Demikian diberitakan Daily Mail, Rabu (18/7/2012).

Paling sedikitnya dua lelaki  mencuba masuk ke rumah wanita yang identitinya dirahasiakan itu di Twin Cities, Idaho, Amerika Syarikat . Lelaki yang tak diketahuinya itu datang ke rumahnya lalu berkata," saya datang untukmu," sambil mendorongnya masuk ke dalam rumah.

Lelaki ini kemudian mengejarnya ke dalam rumah dan kemudian mengambil pistol lalu menembak segala isi rumah. Lelaki itu melarikan diri setelah wanita itu menelepon polis.

Dua hari kemudian pada Sabtu, minggu lalu, lelaki kedua datang dan masuk ke rumah itu dan polis  datang serta menemukan wanita itu mengacukan senjata kepada lelaki  asing itu di ruang keluarga.

Polis  kemudian melacak email yang dikirim lelaki yang ditangkap itu dan berasal dari komputer di Army National Guard, Mountain Home, di mana suaminya yang berusia 32 tahun itu bekerja.
Ia kembali ke rumahnya ketika  usaha perkosaan itu akan terjadi dan ditangkap lalu mengakui perbuatannya itu kepada polis
TRIBUNNEWS.COM

No comments:

Post a Comment