Sunday, March 24, 2013

Pelik :Datuk Tua Ini Suka Kencing Rumah Tetangga dan ....

kakek jail
Seorang lelaki tua di Kota Frankfurt, Jermanvini punya kebiasaan jahil yang membuat tetangga sekitarnya tidak senang terkadang aksi jahil dia   suka mengencingi rumah tetangga dan sering berlari sambil bogel.

Orang yang sudah tua sepatutnya menyedari  perbuatannya, kerana perbuatannya tidak baik diteladani   orang  muda, namun tidak dengan lelaki tua 75 tahun  asal Frankfurt, Jerman yang bernama Gunter D.
 
Tidak hanya itu saja lelaki tua ini juga sangat suka menghina para tetangga yang ditemuinya bahkan salah satu tetangga mengaku sering di hina oleh Gunter D  melalui telepon.
“Dalam satu bulan saja dia sempat menelepon saya selama 284 kali,” ujar Schuck, seperti dikutip Digital Spy, Sabtu (23/3/2013).

Namun perbuatan  lelaki  ini berakhir pada pemangilan dirinya ke mahkamah. Ramai warga yang tidak senang dengan sikapnya membuat laporan polis terhadap lelaki ini.

Dalam mahkamah, Gunter D dituduh mengganggu ketertiban, merosak properti, dan melakukan perbuatan yang tidak menyenangkan.
Lelaki itu sendiri menolak semua tuduhan yang diajukan kepadanya di mahkamah. “Saya tidak pernah melakukan perbuatan tidak menyenangkan kepada siapa pun,” ujarnya.
palingseru

No comments:

Post a Comment