Friday, April 12, 2013

Cinta Sejati Tak Pandang Kekurangan Fisikal

12 April 2013

(c) youtube.com
Vemale.com - Sebuah momen pernikahan jadi begitu mengharukan ketika dua insan memadu janji sehidup semati disaksikan oleh semua orang yang mengasihi mereka. Pernikahan manis ini terjadi di Filipina dan begitu menyentuh hati.

Selama ini, orang mungkin menganggap bahawa pasangan ideal adalah pasangan yang sama-sama cantik dan tampan. Namun lain halnya dengan kisah cinta Elo dan Mara. Anda boleh menyaksikan betapa cinta tak akan pilih-pilih, namun cinta akan berlabuh bila ia sudah menemukan tujuannya.


Ini adalah sebuah pengalaman nyata Elo dan Mara dari Filipina. Momen kebahagiaan mereka yang mengharukan boleh disaksikan melalui video wedding mereka yang diabadikan oleh Jason Magbanua. Video ini merakam indah dan harunya pernikahan kedua insan tersebut.


Elo adalah seorang lelaki bertubuh pendek dan kecil, berbeda dengan banyak lelaki tampan yang tinggi tegap di luar sana. Sementara Mara adalah wanita yang cantik dengan tubuh tingi lampai. Saat menyatukan jalinan cinta mereka di altar, Elo mengungkapkan isi hatinya kepada Mara.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment