Saturday, May 25, 2013

Cuba Bunuh Anak Kerana Ingin Bersama dengan Suami di Penjara

  Wanita di China ini punya cara yang pelik  untuk berjumpa dan menemani suaminya di dalam penjara.
Coba bunuh anak untuk masuk penjaraDilansir palingseru, Wanita China bernama Ou Mou (20) cuba membunuh anaknya sendiri dengan cara mencekik dan menganiyaya, aksi kejamnya ini kemudian diabadikan di dalam sebuah video .
Namun Ou Mou tidak benar benar membunuh anaknya sebelum pergi ke balai polis Ou Mou meninggalkan anaknya di rumah sendiri dalam keadaan lemas untungnya anaknya tidak benar benar mati dan boleh diselamatkan kini anak Ou Mou setelah keluar dari rumah sakit berada di rumah neneknya.
Setibanya di balai polis Ou Mou menunjukan video kekejaman dirinya keanaknya tujuanya hanya satu agar ia boleh ditangkap oleh polis lalu dipenjara dan boleh ketemu suaminya yang sudah lama masuk penjara.
Namun Ou Mou masih belum boleh bertemu dengan suaminya dalam penjara walaupun polis sudah menyatakan jika ibu muda ini bersalah karena telah menganiyaya anaknya sendiri.
Ternyata Ou Mou pernah meminta penjaga penjara agar dia dan suaminya ditahan dalam sel yang sama, jika dia melakukan tindak pidana.

No comments:

Post a Comment