Saturday, July 12, 2014

Punca kes bunuh Regina Soosalu (Kekasih Tengku Alang Reza)

Regina Soosalu
Berita Kes Bunuh Regina Soosalu (Kekasih Tengku Alang Reza) Kerabat Diraja Johor VVIP di Pulau Rawa Mersing Johor : Ya….Tahun 2014 ini, adalah tahun yang menyakitkan bagi negara kita Malaysia, selepas berhadapan dengan tragedi MH370 menyayat hati (SEPERTI DI SiNI).
Tidak lupa juga kes…..seksual membabit diplomat Malaysia dengan gadis New Zealand (BERITANYA DI SINI), kes penculikan warga asing di Sabah, kes bunuh wanita Perancis di Pulau Tioman serta kehilangan yang berakhir dengan kematian seorang pelancong dari Britain yang mana mayatnya ditemui di Pulau Tioman. Terbaru kes bunuh di Pulau Rawa Johor yang membabitkan model Estonia yang telah didakwa mati dibunuh di Pulau Rawa Mersing Johor yang menyebabkan negara Malaysia sekali lagi diangkat tahun ini di “peta dunia” semuanya dek kerana keterlibatan kes jenayah rakyat Malaysia terhadap warga asing.
  • Berita Semasa akui Pulau Jawa, Johor adalah suatu pulau yang sangat menarik dan sangat cantik sebenarnya
  • Berdasarkan semakan Berita Semasa Pulau Rawa Johor ini adalah kepunyaan Kerabat Diraja Johor Tunku Muhammad Archibald. Tunku Muhammad Archibald? Siapakah beliau ini? Berita Semasa ada kongsikan di bawah ini. Teruskan membacanya….
Yang menariknya…..bagi kes pembunuhan Regina Soosalu dikatakan terdapat keterlibatan VVIP iaitu kerabat Diraja Johor dalam kes bunuh berprofil tinggi ini yang mana Tengku Alang Reza adalah teman lelaki dan kekasih Regina Soosalu.
Gambar Eksklusif Kerabat Diraja Johor : KLIK SINI

Latarbelakang & Biodata Tengku Alang Reza (Kekasih Regina Soosalu)

 Baca seterusnya

No comments:

Post a Comment