Saturday, September 20, 2014

Lelaki cacat kaki perkosa Kanak-kanak dua tahun

20/9/14

Seorang lelaki dari Zimbabwe, Jabulani Tshuma, 55 tahun ditahan kerana memperkosa bayi 2 tahun. Dia lalu dihantar ke rumah sakit agar doktor boleh memeriksa mentalnya 

Laman emirates247.com melaporkan, Sabtu (20/9), seperti dilansir surat khabar the Sunday News, ibu si anak pergi bekerja dan menitipkan dua anaknya, satu lelaki usia empat tahun, pada nenek mereka. Namun di waktu yang sama, sang nenek pun hendak pergi membayar bil air. Akhirnya dia meminta tolong pada lelaki itu menjaga keduanya.

Demi melihat kanak-kanak perempuan, lelaki itu tak dapat menahan nafsu berahinya. Dia memperkosa mangsa sementara abang mangsa disuruh berjaga di depan pintu. Lelaki yang hanya memiliki satu kaki ini mulai melampiaskan hasratnya ke bayi malang itu.

Setelah ibu si anak pulang dan dia panik mencari dua buah hatinya. Perempuan itu memanggil-manggil si nenek tapi nenek  itu belum pulang. Wanita itu mendapati anak perempuannya tengah menangis di dapur. Dengan polos, bayi itu menceritakan kejadian baru dialaminya.

Sang ibu berang, dia langsung ke balai polis  dan mengadukan masalah ini. Polis setempat segera menahan lelaki itu. "Namun pelaku kata tidak ada yang salah dengan kelakuannya. Dia berbuat itu sebab sudah bertahun-tahun hidup tanpa isteri. Dia memperkosa bayi itu sebagai kompensasi selama ini tidak dapat menyalurkan hasratnya," ujar jurucakap polis.

Anggota polis semakin yakin lelaki cacat itu memiliki mental tidak stabil. Mereka pun menghantar dia i  ke rumah sakit agar doktor boleh memeriksa kejiwaannya.

No comments:

Post a Comment