Saturday, September 27, 2014

Pemandu kemalangan, Polis bantu hantar pizza

26/9/14

Sopir Kecelakaan, Polisi AS Bantu Antar Pizza. (Foto: Twitter)  
  (Foto: Twitter) 
  PORTLAND - Polis  lalu lintas di Portland, Oregon, Amerika Syarikat  melakukan aksi yang sangat berkesan kerana  kedua polis  ini membantu menghantarkan pizza setelah pemandu penghantar makanan khas Itali  ini cedera dalam satu kemalangan .

Seperti diberitakan NBC News, Jumaat (26/9/2014), dua anggota polis  Michael Filbert dan Royce Curtiss, membantu menghantarkan baki pizza yang belum dihantar ke pelanggan.

Salah seorang pemesan pizza, Steve Huckins, mengatakan dia dan isterinya sangat terkejut ketika dua orang polis  mendatangi rumah mereka malam-malam. Tetapi, mereka mulai tertawa ketika mereka menerima pizza dari kedua polis  baik itu.

Steve berterima kasih kepada polis  Filbert dan Curtiss untuk menyelesaikan pekerjaan si pengantar pizza.

Pihak Polis Portland memposting sebuah foto di akun Twitter mereka dengan menuliskan kata-kata “Pengiriman pizza tertunda kerana kecelakaan, sehingga polis  Filbert & Curtiss membantu menghantarkan makanan kepada pelanggan #YourCityYourPolice".

Perlu diketahui, pemandu penghantar pizza terluka pada lehernya ketika mengalami kemalangan  di persimpangan jalan Portland.
(rhs)okezone

No comments:

Post a Comment