Sunday, October 26, 2014

Lelaki ini berang kerana tunangannya ingin Foto Wedding dengan dandanan ala nenek-nenek

25/10/14

 
Photo copyright Chinasmack.com
Vemale.com - Setiap wanita pasti punya harapan tentang kisah cintanya. Yang jelas selain menjadi realisti , ramai wanita yang ingin kisah cintanya selalu dibumbui hal romantis. Namun, wanita ini gagal mendapatkan romantisme dari tunangannya. 

Dilansir dari Chinasmack, telah terjadi pertengkaran dramatis di Dongmen Old Street, Shenzhen, China. Mulanya seorang calon mempelai lelaki yang hendak melakukan wedding photo session sedang menunggu calon isterinya menggunakan makeup

Photo copyright Chinasmack.com 
Photo copyright Chinasmack.com
Namun tak lama kemudian, lelaki ini terkejut   melihat tunangannya itu. Ia memang sudah menggunakan pakaian pengantin yang cantik, tapi ia berdandan seperti wanita tua. Rambutnya dibuat agak beruban dan wajahnya nampak keriput. 

Photo copyright Chinasmack.com 
Photo copyright Chinasmack.com
Wanita ini ingin tahu apakah pasangannya mau mencintainya hingga dia keriput seperti itu di usia 70 tahun. Dia juga ingin melakukan pemotretan dengan dandanan tua bersama lelaki tersebut. Namun yang didapatnya adalah kemarahan dari tunangannya. 

Photo copyright Chinasmack.com 
Photo copyright Chinasmack.com
Sebelumnya lelaki tersebut memujuknya untuk menggunakan makeup ulang, namun wanita itu tidak mau. Maka lelaki itu jadi emosi. Ia marah, berteriak dan meninggalkan wanita itu di depan umum. 

Wanita itu hanya boleh menangis dengan getir, membuat   orang ramai  memerhatikan pertengkaran mereka yang bagaikan adegan film cinta itu. Beberapa orang yang merasa perihatin segera membantu wanita tersebut untuk meninggalkan tempat dan menenangkan diri. 

Foto-foto momen menegangkan sekaligus dramatis itu diambil oleh beberapa pejalan kaki. Kronologis fotonya boleh anda lihat di galeri kami.

No comments:

Post a Comment