Monday, October 27, 2014

Suami Beratur 44 Jam Untuk Selamatkan Perkahwinannya. Hebat jugak ni

27/10/14

 
Photo copyright Dailymail.co.uk
  Ramai orang sanggup beratur dan memimpikan memiliki iPhone 6. Mereka rela berada dalam barisan yang mengular demi mendapatkan gadget terbaru itu. Yang pasti, banyak orang yang ingin cepat memilikinya. 

Beda ceritanya dengan Darius Wlodarski.  Dia menjadi orang yang beratur pertama kali, bukan hanya untuk mendapatkan iPhone 6. Namun juga mendapatkan maaf dari isterinya. 

Photo copyright Dailymail.co.uk 
Photo copyright Dailymail.co.uk
Darius bahkan beratur  44 jam untuk hal ini. Ia menjadi orang pertama yang menunggu sebelum ada orang yang beratur di loket pembelian. Sambil  menunggu dan beratur dia juga melakukan instrospeksi mengenai kesalahannya selama ini. 

Pernikahan Darius sedang di ambang maut ketika dia adalah seorang penagih gadget dan gadget terbaru sedang keluar. Kerana obsesinya pada gadget, rumah tangganya porak peranda. Ia mengaku bahawa kecanduannya membuat anak dan isterinya terlantar.

Photo copyright Dailymail.co.uk 
Photo copyright Dailymail.co.uk
Wangnya habis untuk berbagai macam gadget dan dia kini juga keluar dari pekerjaannya. "Aku memang bukan suami dan ayah yang baik," ujar Darius Wlodarski asal Poland  ini. 

Ketika mengetahui isterinya ingin punya iPhone 6, dia berusaha membelikannya untuk isterinya itu. Paling tidak dia boleh membuat isterinya memaafkannya meski pernikahan mereka tak tertolong. "Aku ingin dia tahu bahawa dia mungkin akan berfikir bahawa suatu hari aku akan berubah jadi lebih baik," kata lelaki 41 tahun tersebut. 

Kerana tak memiliki pekerjaan lagi, Darius membeli telepon itu dengan kad kredit. Well, kita doakan saja yang terbaik bagi  lelaki  ini. Setidaknya kali ini dia menyisihkan egonya dalam hal gadget demi membahagiakan isterinya. 
sumber:Vemale.com

No comments:

Post a Comment