Saturday, November 22, 2014

Gadis manis penjual ais krim ini sangat ramai peminat

21/11/14
Gadis manis penjual es krim di Taiwan digemari netizen
  istimewa ©2014 Merdeka.com
Beberapa waktu lalu Indonesia dikejutkan unggahan-unggahan foto gadis-gadis cantik yang berjualan mulai dari warung kopi hingga makanan ringan di pinggir jalan. Hal sama juga terjadi di pelbagai belahan dunia.

Seorang gadis penjaja ais krim di Ibu Kota Taipei, Taiwan langsung tersohor gara-gara wajah cantiknya tersebar di Internet. Gara-gara itu ramai orang melancong ke Taiwan hanya untuk mengunjungi gerai ais krimnya.

Dilansir dari stomp.com.sg tiga hari lalu, salah seorang pelanggan datang ke gerainya terus merakam aksinya membuat ais krim dan diunggah ke   video Youtube. Sejak itu sudah ramai yang melihat kecantikannya.

Ramai pengguna Youtube langsung bercita-cita melakukan perjalanan ke Taiwan hanya untuk bertemu dengan si penjaja ais krim yang cantik itu. Sebenarnya dia membuat semacam makanan ringan namun di Taiwan jenis kuliner ini disebut ais krim.

Tapi semua orang yang terpukau akan kecantikannya tentu tak lagi berfikir apakah makanan itu ais krim atau bukan. Mereka lebih suka menikmati wajah manis gadis penjualnya.
sumber: Merdeka.com

1 comment:

  1. Assalamualaikum... Minta kebenaran dari empunya blog untuk kongsi link blog saya dengan blog ni. Saya akan memasukkan link blog ni dalam bloglist saya. Saya harap tuan punya blog ni dapat memasukkan link blog saya dalam bloglist ni.
    TERIMA KASIH

    http://pentekan.blogspot.com

    ReplyDelete