Sunday, December 21, 2014

Baby Sitter Cantik Bunuh Kanak-kanak 5 Tahun dan Dibuang Seperti Sampah

Sabtu, 20 Desember 2014
 
Foto: copyright dailymail.co.uk
Vemale.com - Satu lagi kisah tragis yang terjadi Ladies. Seorang pengasuh atau yang biasanya disebut dengan baby sitter rela memukul sepupunya yang masih berusia 5 tahun dan mencekiknya hingga mati . Ia pun   melempar tubuh kanak-kanak tersebut ke longkang dan menutupinya dengan salji. Sungguh sangat tidak berperikemanusiaan.

Seperti yang telah dilansir oleh dailymail.co.uk, Tiffany Vanalstyne, 19 tahun menelpon polis  untuk mengarang cerita tentang Kenneth White yaitu anak saudaranya. Ia mengarang cerita bahawa Kenneth diculik oleh dua orang bertopeng. Semua kebohongan tersebut ia lakukan untuk menutupi pembunuhan yang ia lakukan.

Kenneth dibunuh dengan tragis oleh Tiffany ketika kedua saudari kembarnya sedang bermain di ruangan lain. Ibu Tiffany yakni Brenda mengatakan pada hakim bahawa anaknya kemungkinan besar menderita gangguan bipolar. Kerana itu ia sampai boleh melakukan pembunuhan yang sadis pada sepupunya sendiri.

Kenneth White; Foto: copyright dailymail.co.uk 
Kenneth White; Foto: copyright dailymail.co.uk

Kenneth dan dua saudari kembarnya memang dirawat oleh Brenda kerana orang tua mereka kehilangan hak penjagaan. Mereka tinggal bersama ibu dari Tiffany selama lebih dari setahun. Saat hari pembunuhan rupanya Brenda memang menitipkan ketiga anak tersebut pada Tiffany kerana dia ada satu urusan. Tiffany pun membunuh Kenneth beberapa minit saja setelah Brenda meninggalkan rumah mereka.

Tiffany membunuh Kenneth dan melemparkan tubuhnya ke parit dan menutupinya dengan salji agar Kenneth tak dapat ditemukan. Setelah itu ia menelipon  ibunya dan mengatakan bahawa Kenneth telah diculik oleh dua orang bertopeng yang menerobos masuk dan melumpuhkannya. Tiffany pun menelpon 911 dan mengarang cerita.

Segera saja polis  datang dan menyiasat TKP. Polis segera mengetahui bahawa Tiffany adalah pelakunya kerana kisah penculikan yang ia ceritakan berantakan dan ia tidak konsisten. Banyak detail yang tidak masuk akal di dalamnya. 
Sumber: Vemale.com

No comments:

Post a Comment