Thursday, December 18, 2014

Isteri paksa suami telanjang di tempat parkir

18/12/14

Tukang serong China dipaksa istri telanjang di parkiran toserba
Lelaki curang tertangkap main gila di parkiran. ©2014 Merdeka.com Kejadian di China ini tentu mengerikan bagi kaum hidung belang. 
 
Jadi begini. Wanita bernama Ting Su (29 tahun) asal China ini curiga suaminya, bernama Cheng, mulai curang. Sikapnya aneh selama beberapa bulan terakhir.
Wanita ini lalu mengikuti kereta suaminya hingga ke tempat parkir sebuah toserba, melalui GPS. Tak dinyana, Cheng benar-benar selingkuh di dalam kereta. Dia terbukti main gila dengan adik kembar Ting seperti dilansir starcasm.net.

Marah besar, Ting melabrak mereka berdua. Kerana terkejut aksi hinanya ketahuan, pasangan selingkuh ini spontan keluar dari kereta. Ting segera mengambil alih kenderaan itu dan mengunci pintu.

Cheng bersama adik kembar Ting, dalam keadaan tanpa kain sehelaipun memohon-mohon sampai menangis, agar diizinkan masuk kereta. Soalnya lokasi parkir toserba itu mulai ramai diserbu pengunjung. Mereka jadi tontonan dan dipotret.

Gambar Cheng dan selingkuhannya mematung di luar kereta menjadi viral di jejaring sosial, lalu ramai dibahas netizen China. Ini pengajaran penting buat lelaki yang curang .
sumber: Merdeka.com

No comments:

Post a Comment