Thursday, January 29, 2015

Hutang keliling pinggang, lelaki ini jual kejantanannya dengan harga £700

29/1/15






Dililit utang, pria Rumania ini jual keperjakaan seharga Rp 13 juta
Seb Ciercies. ©Daily Mail
Lelaki  Rumania, Seb Ciercies, 29 tahun  sedang dililit hutang ,mencuba menjual keperjakaannya dengan memasang iklan di sebuah akhbar tempatan.

Dalam iklan itu dia menyebut dirinya sebagai lelaki atletis, berambut hitam, dan memasang harga bagi keperjakaannya dengan harga £700  , seperti dilansir surat khabar the Daily Mail, Rabu (28/1).

Meski mengaku tampan dia juga tahu diri dengan menyebut dirinya tidak seganteng aktor Hollywood Brad Pitt.

"Lelaki, 29, Brasov. Atletis dan berambut hitam. Saya menjual keperjakaan. Harga: £700  . Belum termasuk pengankutan," tulis Ciercies dalam iklan di akhbar itu.

Setelah seminggu menunggu tawaran ternyata dia tidak juga mendapat respon dari iklannya itu.

"Saya tidak mengerti. Saya cukup tampan dengan fisikal yang bagus. Saya fikir ada orang yang berminat dengan membayar lebih besar," kata dia.

Dia mencuba menjual keperjakaannya kerana kebanyakan hutang akibat pengangguran dan perlu biaya buat adiknya yang sakit diabetes.

"Saya bekerja keras di ladang dan kebun sepanjang hidup saya. Itu kerja berat dan membuat badan saya jadi bagus. Saya fikir ada orang yang berminat dengan tubuh saya."
Sumber: Merdeka.com

No comments:

Post a Comment