Sunday, March 29, 2015

Anak jadi model Playboy, ayah bunuh diri kerana malu

 29/3/15

 Sang Ayah Pilih Bunuh Diri Usai Putrinya Jadi Model Seronok di Playboy
IST
  Gara-gara anak gadisnya tampil seronok di Majalah Playboy, seorang ayah ini nekat bunuh diri kerana malu.

Seperti dilansir NY Daily News,Loredana Chivu mengaku memiliki hubungan yang sangat dekat dengan sang ayah. Namun hubungan itu berubah ketika saat berusia 18 tahun dia memutuskan tampil seronok di Majalah Playboy di Rumania.

“Ia berhenti berbicara dengan saya. Ia sungguh kecewa. Saya kira, dia akan melupakannya namun saya tidak pernah menduga yang dia akan bunuh diri. Ketika dia tahu saya menjadi model seronok, dia menutup diri dari dunia luar dan mencuba menjauhkan diri dari saya dan juga seluruh keluarga besar,” jelasnya.

Ketika dia memutuskan untuk memperbaiki hubungan dengan sang ayah dan menganggap pertengkaran ini sudah terlalu lama, ia sungguh terkejut menemui ayah kandungnya bunuh diri.

“Saya melihatnya gantung diri. Saya tidak pernah dapat sembuh dari rasa terkejut kerana menemui dia pertama kali,” katanya, lagi.
“Ia tidak meninggalkan surat bunuh diri dan semua orang mengatakan dia terlihat gembira dan hingga kini masih menjadi misteri mengapa ia sanggup melakukan hal seperti itu,” ujarnya.

Chivu, yang kini berusia 25 tahun, sekarang tinggal di Bucharest dan mengatakan sejak kejadian enam tahun lalu itu dia selalu dihantui rasa takut kerana merasa motivasi sang ayah bunuh diri kerana pertengkaran yang terjadi di antara mereka.
Sumber:TRIBUNNEWS.COM

No comments:

Post a Comment