Wednesday, October 7, 2015

Pengasuh Cabul Anak yang Diasuhnya

Rabu, 7 Oktober 2015
 
Mirror.co.uk Babysitter Jade Hatt.

  Seorang babysitter di Swindon, Britain, diadili gara-gara berhubungan seks dengan anak berusia 11 tahun yang diasuhnya. Hubungan aneh dan terlarang itu dilakukan ituketika anak  sedang berada di rumah kerana cuti sekolah.

Aksi terlarang itu terjadi pada November 2014 lalu. Pelaku, Jade Hatt (21), mengaku tiba-tiba saja menyukai anak yang diasuhnya itu. Dia pun melucuti pakaian anak tersebut dan kemudian berhubungans seks. Hal itu hanya berlangsung selama 45 detik kerana sang anak merasa tidak selesa dan salah atas aksi wanita pengasuhnya itu.

Ketua majlis hakim, Hatt mengaku berhubungan seks dengan kanak-kanak yang diasuhnya kerana dia jatuh cinta dan merasa anak tersebut sudah dewasa.

"Apa yang membuat saya tidur dengan dia? Saya tidak yakin. Dia mengatakan kepada saya bahawa dia lebih tua dan saya mempercayainya. Saya fikir dia berusia 16 atau 17 tahun," kata Hatt kepada The Sun.

"Saya terlalu cepat jatuh cinta," lanjut dia.

Hatt yang tinggal di Swindon, Wiltshire, ini mengaku menyesali perbuatan tersebut. Dia menyatakan tidak akan mengulanginya lagi.

"Saya tahu yang saya lakukan itu benar-benar salah, namun itu tak akan terjadi lagi," katanya.

Sementara itu, sang ayah dari anak tersebut mengakui anaknya memang "gila seks" dan "sangat berpengalaman".

Pendakwa di Mahkamah Swindon, Hannah Squire, mengatakan, kebelakangan diketahui bahawa babysitter tersebut ternyata sebelumnya pernah berhubungan  seks dengan ayah dari anak tersebut.

Hannah mendakwa gadis babysitter tersebut telah melakukan pelecehan seksual dengan ancaman hukuman 9 tahun penjara.

Editor : Farid Assifa
Sumber: The Mirror/ KOMPAS.com 

No comments:

Post a Comment