Thursday, July 7, 2016

Inilah padahnya kalau tidur dengan isteri peninju

Tiduri istri petinju, pria ini rela penisnya diputus gunting rumput
Ilustrasi gunting. ©2012 Shutterstock/Aaron Amat

Tiada   maaf bagimu. Ini untuk seseorang yang curang. Mereka yang dibakar api cemburu pasti gelap mata melakukan apa saja guna melampiaskan dendam.

Salah satunya dilakukan Ikki Kotsugai(25), seorang mantan petinju asal Tokyo, Jepun. Tak peduli berurusan dengan hukum, Kotsugai dengan sadis memotong kelamin Minato, bos isterinya sendiri kerana mendapati  dia tidur bersama isterinya. Kelamin tersebut terus dibuang ke dalam jalur toilet, seperti dikutip   the Daily Mail, Selasa (5/7).
Ikki Kotsugai pelaku pemotong alat kelamin 2016/DailyMail

Setelah diusul periksa, ternyata hal tersebut adalah jalinan kisah terlarang. Sang isteri memiliki hubungan gelap dengan Minato. Kejadian ini diketahui berlangsung pada Ogos tahun lalu, namun mahkamah baru menjatuhkan hukuman penjara enam bulan pada hari ini ke atas Kontsugai .

Kotsugai yang pada ketika itu gelap mata akhirnya meminta maaf. Minato yang mengalami cacat seumur hidup akibat kehilangan alat kelaminnya diketahui juga meminta maaf kerana telah berselingkuh dengan isteri orang. Untungnya Minato tidak meninggal dan masih   hidup, namun diperlukan  rawatan rumah sakit berkala.
 Sumber:Merdeka.com 6/7/16

No comments:

Post a Comment