Saturday, August 27, 2016

Khairy elak dedah kandungan pendrive ‘salah laku’ FAM

 

FMT | August 27, 2016
TMJ menyerahkan pendrive yang didakwa mengandungi pelbagai maklumat mengenai ketirisan dan salah laku FAM kepada Khairy kerana tidak mahu mempunyai sebarang masalah dengan persatuan itu.
khairy-jamaluddin_Tunku-Ismail_fam_600
BANTING: Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin mengambil sikap kunci mulut berhubung isu pemacu pena atau pendrive yang diserahkan Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim.

Khairy yang ditemui pemberita pada program Fit Selangor di Sekolah Kebangsaan Bukit Changgang, hari ini mengelak daripada menjawab soalan wartawan mengenai perkara itu.

Semalam, Facebook Johor Southern Tigers menyatakan pemilik kelab bola sepak Johor Darul Ta’zim (JDT) itu menyerahkan pendrive yang didakwa mengandungi pelbagai maklumat mengenai ketirisan dan salah laku Persatuan Bola Sepak (FAM) kepada Khairy, ketika menerima kunjungan menteri itu di Istana Bukit Pelangi, Johor Bahru.

Menurut laman Facebook itu, Tunku Ismail memutuskan untuk menyerahkan pemacu pena berkenaan kerana tidak mahu mempunyai sebarang masalah dengan FAM.
Sementara itu, Khairy dalam ucapannya pada program itu berkata, beliau menyasarkan enam juta penyertaan pada sambutan Hari Sukan Negara tahun ini susulan kejayaan program itu pada 2015.
Sebanyak 8,915 peserta mengambil bahagian dalam program Fit Selangor dalam acara larian 5km dan 10km serta berbasikal 30km dan 10km.

1 comment:

  1. ASS..WR.WB.SAYA pak alresky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH


    NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208)


    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
    angka;GHOIB: singapura

    angka;GHOIB: hongkong

    angka;GHOIB; malaysia

    angka;GHOIB; toto magnum

    angka”GHOIB; laos…

    angka”GHOIB; macau

    angka”GHOIB; sidney

    angka”GHOIB: vietnam

    angka”GHOIB: korea

    angka”GHOIB: brunei

    angka”GHOIB: china

    angka”GHOIB: thailand

    ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D
    0823-9177-2208
    saya pak alresky posisi sekarang di malaysia
    bekerja sebagai BURU BANGUNAN gaji tidak seberapa

    ReplyDelete