Wednesday, November 9, 2016

Amboi ! Hanya kerana tak dibelikan buah, wanita ini tendang selangkangan kekasihnya. VIDEO

9/11/16
[Video] Tak dibelikan buah, wanita ini tendang selangkangan pacar
. ©YouTube
Merdeka.com - Hanya kerana kekasihnya menolak untuk membelikan buah, wanita ini kalap lalu menendang  kekasihnya tepat di selangkangan. Bahkan, ketika kekasihnya sudah meringkuk di tanah, wanita ini terus menendangnya lebih kurang   sepuluh kali.

Kejadian yang terjadi di sebuah kios buah, Kota Nanchang, China, ini berhasil terakam oleh kamera telepon seorang saksi dan langsung viral di media sosial.

Dilansir dari laman Daily Mail, Selasa (8/11), mulanya   wanita itu minta dibelikan buah, namun  kekasihnya menolak kerana dia fikir buah itu 'terlalu mahal'. Lelaki itu menarik baju wanita tersebut bermaksud mengajaknya pergi, namun wanita itu malah marah dan menendang selangkangan  kekasihnya.

"Kamu mau belikan saya buah atau tidak?" teriak wanita itu.

Pemilik kios berusaha melerai keduanya, namun kemarahan   wanita itu tampak tak terkawal  . Dia terus mengarahkan tendangannya sampai  kekasihnya jatuh ke tanah.

Sejak pertama kali diunggah di media sosial, video itu sudah menarik lebih dari enam belas juta penonton. Netizen membanjiri kolum dengan beragam komentar.

Salah satu netizen berkomentar. "Saya merasa bersyukur masih bujang."

Sementara pengguna lain menyatakan simpatinya dengan mengatakan. "Saya boleh merasakan rasa sakitnya hanya dengan menonton video ini."

"Dia cuma minta dibelikan buah bukan beg tangan mewah," kata pengguna lain yang mendukung wanita tersebut
Sumber: Kompas.com/Youtube

No comments:

Post a Comment