Friday, October 20, 2017

Meninggal ketika berselingkuh

20 Oktober 2017 

https: img-z.okeinfo.net content 2017 10 20 18 1799028 tewas-saat-berhubungan-seks-pria-67-tahun-di-taiwan-ketahuan-selingkuh-LWEyEGDZ4g.jpg 
Gambar Hiasan
TAINAN – Seorang wanita yang menjadi selingkuhan dari seorang lelaki terpaksa  mengaku dan bertemu dengan kekasih resmi sang lelakinya, kerana sang selingkuhan meninggal di tengah hubungan seks dengannya. 

Berdasarkan laporan dari stesyen  televisyen tempatan, TVBS yang dilansir World of Buzz, Jumaat (20/10/2017), lelaki berusia 67 tahun bernama Lin telah mengatur satu pertemuan dengan selingkuhannya yang berusia 63 tahun di sebuah hotel di Tainan, Taiwan, pada 15 Oktober. Lin diketahui berselingkuh dengan wanita lain dan menipu kekasihnya yang tinggal serumah dengannya 

Di tengah hubungan seks mereka, Lin tiba-tiba kaku dan jatuh di atas tubuh selingkuhannya. Wanita itu berusaha menggoyang tubuh Lin dan membangunkannya, tetapi tidak ada reaksi dari lelaki itu. 

Menyedari ada yang tak beres, wanita itu turun untuk meminta bantuan, tetapi dia tidak berhasil menemukan staf hotel. Kerana panik, dia memanggil teksi dan pergi ke rumah Lin di mana dia dan kekasihnya tinggal. Selingkuhan Lin menjelaskan mengenai situasi yang dialaminya kepada sang kekasih dan keduanya kemudian memanggil layanan darurat.

Tak lama kemudian, ambulans tiba di hotel tempat pasangan gelap itu baru saja berhubungan seks dan membawa Lin ke rumah sakit. Sayangnya, nyawa lelaki  itu tidak dapat diselamatkan dan dia dinyatakan meninggal dunia. Investigasi awal dari polis  menunjukkan bahwa Lin telah meninggal kerana mendadak terkena serangan jantung. 

Akhirnya diketahui bahwa Lin memiliki riwayat penyakit jantung dan hipertensi. Polis  percaya aktiviti seksual yang intens menyebabkan jantung Lin tidak dapat mengimbangi sehingga dia mengalami serangan jantung yang berakibat kematiannya. Namun, polis  masih menyiasat untuk menentukan dengan pasti penyebab kematian Lin.

No comments:

Post a Comment