Sunday, July 3, 2011

Gambar Perkahwinan Putera Albert Monaco Dan Puteri Charlene

 


People watch a screen showing the religious wedding ceremony of Monaco's Prince Albert II and Princess Charlene, outside the palace in Monaco July 2, 2011. (Xinhua/Gao Jing)

Monaco's Prince Albert II and Princess Charlene depart from the palace after their religious wedding ceremony in Monaco July 2, 2011. (Xinhua/Gao Jing)




 Putera Albert II Monaco, 53, dan perenang Olimpik mewakili Afrika Selatan, Charlene Wittstock, akhirnya membuktikan mereka disatukan dalam ikatan perkahwinan.

Perbezaan usia 20 tahun sama sekali tidak menghalang kedua-dua mereka bersatu dalam ikatan suami isteri.

Keluarga diraja Grimaldi memerintah Monaco sejak lebih 800 tahun lalu dan mula menjadi perhatian seluruh dunia apabila personaliti Hollywood muncul dalam kalangan mereka iaitu ibu Albert, Grace Kelly.

Perkahwinan Diraja Monaco Putera Albert dan bekas perenang Olympic Charlene Wittstock bukan lagi cerita dongeng biarpun dipenuhi dengan skandal anak luar nikah yang menguji Charlene ,33,sebagai ibu kepada anak ketiga Putera Albert.

Dengan dibaluti dengan skandal diraja,Albert sudah mempunya anak luar nikah bernama Alexandre hasil hubungannya dengan seorang bekas pramugari Togo,Nicole Coste dan seorang lagi anak perempuan yang berusia 19 tahun yang di panggil Kanfel hasil hubungan dengan Tamara Rotolo seorang ejen estet Amerika.Menurut sumber dari istana Monaco walaupun sudah menerima tuntutan tahta dari salah seorang kekasihnya tetapi secara rasminya ianya tidak mungkin berlaku kerana Charlene ibu kepada pewaris Monaco itu.

Bekas kekasih Naomi Campbell, yang romantis dikaitkan dengan Putera Albert dalam dekad sembilan puluhan, tiba dengan teman lelaki Rusia seorang ejen hartanah RusiaVladimir Doronin

/abadiromeo.blogspot/metro/.xinhua

No comments:

Post a Comment