Monday, March 26, 2012

Geng Wanita Cantik Ini Perkosa Lelaki Demi Sperma

Geng Perempuan Cantik Ini Perkosa Pria Demi Sperma
IST
Sophie Nhokwara (26), Netsai Nhokwara (24), dan Rosemary Chakwizira (28).

TRIBUNNEWS.COM - Sekelompok geng cantik di Zimbabwe memperkosa para lelaki hanya untuk mengambil sperma yang digunakan sebagai pembawa keberuntungan yang disebut 'Juju" demi sebuah ritual ilmu hitam. Demikian diberitakan ANI,minggu lalu.

Seorang wanita tempatan bernama Susan Dhliwayo mengatakan dirinya menawarkan tumpangan kepada sekelompok lelaki. Namun mereka menolak untuk masuk ke dalam kenderaan itu kerana takut diperkosa.

"Sekarang lelaki takut kepada perempuan. Mereka kata, kami tak boleh keluar denganmu kerana kami tak percaya," demikian kata perempuan berusia 19 tahun ini. Menurut laporan, para korban dibius atau ditodong. Bahkan, seorang lelaki mengaku diperkosa di bawah ancaman ular berbisa.

Lelaki yang menjadi mangsa ini diberi ubat kuat dan dipaksa berhubungan seks terus menerus bahkan tanpa pengaman sebelum akhirnya dibuang di pinggir jalan. November lalu, dua perempuan bersaudara dan seorang dari kekasih mereka didakwa di mahkamah di Harare kerana menyerang lelaki dan kemudian mengambil sperma mereka.

Sophie Nhokwara (26), Netsai Nhokwara (24), dan Rosemary Chakwizira (28) ditangkap kerana terlibat dalam insiden kemalangan dan polis menemukan 31 buah kondom bekas di dalam. Mereka menghadapi 17 tuduhan kerana melakukan serangan tak senonoh, tapi bukan kes pemerkosaaan kerana tindakan pemerkosaan terhadap lelaki bukan kesalahan di negara itu.

No comments:

Post a Comment