Thursday, March 14, 2013

Menyamar Jadi Lelaki Agar Boleh Bercinta Dengan Gadis Belasan Tahun

 
Ada-ada saja kes penipuan cinta di dunia ini. Kali ini dilansir dari Dailymail yang melaporkan bahawa seorang wanita berusia 25 tahun menyamar menjadi kanak-kanak lelaki berusia 17 tahun. Wanita bernama Christine Wilson ini mengaku sebagai Chris kepada gadis 15 tahun yang dikencaninya.

Mahkamah Tinggi Edinburgh yang mengurus masalah ini mendengar bahawa gadis remaja tersebut jatuh cinta pada Chris bahkan setuju untuk tidur bersama wanita yang disangkanya adalah lelaki itu pada tahun 2010. Wilson juga dikhabarkan melakukan hal yang sama pada tahun 2008 dengan cara yang sama yaitu mengaku sebagai lelaki.

Gadis yang sebelumnya dikencani oleh Wilson, memutuskan hubungan mereka setelah menemukan copy identiti pasport Wilson. Mulanya mereka dikenalkan oleh teman Wilson dan mulai bertukar nombor telepon. Mereka mulai saling berkirim pesan singkat dan kontak seksual.

Sang gadis percaya saja bahawa Wilson adalah pemuda berusia 17 tahun. Kontak fisik dan emosional pun semakin mengalami kemajuan selama 3 bulan berhubungan. Meski sang gadis mendengar gosip bahawa kekasihnya adalah wanita, dia tetap tak percaya kerana pernah sama-sama berhubungan seksual. Dipercayai dalam menjalankan triknya, Wilson menggunakan sex toys untuk meyakinkan dirinya adalah lelaki.

Namun setelah gadis itu menemukan copy identiti pasport 'pacarnya' yang ternyata adalah wanita, Wilson akhirnya mengakui bahawa dia adalah wanita dan akhirnya mereka mengakhiri hubungannya. Meski mengaku sebagai lelaki, Wilson mengatakan bahawa dirinya tak ingin disentuh oleh pacar perempuannya. Tentu saja hal ini untuk menutupi identitinya sebagai wanita.

Pacar kedua Wilson juga ditipu dengan trik yang sama. Namun akhirnya dia menyedari bahawa kekasihnya bukanlah lelaki, melainkan wanita. Peguam sang gadis mengatakan bahawa kliennya tidak tahu bahawa Wilson adalah seorang wanita, sementara kuasa hukum Wilson menganggap kliennya mengalami gangguan identiti gender sehingga mengajukan permohonan terapi sebagai pengganti hukuman.

No comments:

Post a Comment