Friday, March 15, 2013

Wanita Ini Melamar Kekasihnya di Airport

 14 Mac 2013

Flash mob lamaran (Foto: Daily Mail)

Flash mob lamaran (Foto: Daily Mail)
OKLAHOMA – Seorang wanita menari flash mob menggunakan lagu Bruno Mars yang berjudul “Marry You” di lapangan terbang. Aksi uniknya ini dilakukannya untuk melamar kekasihnya yang baru kembali dari perjalanan dinasnya selama dua tahun.
 
Austin Spitler, terkejut ketika melihat teman-teman dan keluarganya melakukan tarian secara bersama-sama di Will Rogers World Airport, Oklahoma, Amerika Syarikat  .
 
Dia bahkan terkejut ketika kekasihnya, Brittany Jones, berlutut dan mengeluarkan cincin pertunangan, sambil mengatakan “Maukah kau menikah denganku?”.
 
"Aku mencintaimu. Maukah kau menikah denganku?," tanya Jones. Kemudian Spitler mengiyakan permintaan kekasihnya itu. Demikian diberitakan Daily Mail, Khamis (14/3/2013).
 
Rencana lamaran unik itu telah direncanakan beberapa hari yang lalu oleh Jones. Ia juga dibantu ibunya yang bekerja di untuk mempersiapkan acara tersebut.
 Southwest Airlines
Seperti diketahui, kedua pasangan ini telah berpisah, kerana Spitler harus melaksanakan misi gereja selama dua tahun dan mereka hanya berkomunikasi melalui email dan surat.

Pasangan bahagia ini berencana akan menikah pada April tahun ini di sebuah tempat di San Diego. Aksi lamaran unik ini telah disiarkan oleh Stesyen TV lokal, KFOR.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment