Tuesday, July 30, 2013

Demi Dapat Suami, Wanita Ini Tawarkan Wang 10,000 dollar

30 Julai 2013

(Foto: Orange)  
(Foto: Orange)
SAN FRANCISCO - Menemukan cinta sejati bisa sangat sukar bagi kebanyakan orang, tetapi seorang wanita dari San Francisco sepertinya berfikir wang dapat membantunya untuk menemukan cinta sejati. Dia menawarkan sejumlah wang besar untuk mendapatkannya.

Wanita itu menawarkan sebesar 10,000 dollar untuk setiap teman-temannya yang dapat memperkenalkan dia dengan seorang lelaki yang tepat.

Wanita yang tidak diketahui identitinya ini, memutuskan untuk mengakhiri masa bujangnya dengan cara yang unik. Dia tidak mencari sendiri calon suaminya, tetapi dia mengirimkan email kepada semua teman-temannya sambil menawarkan wang sebanyak 
10,000 dollar bagi yang berhasil memperkenalkan dirinya dengan calon suaminya.

"Saya menulis ini kerana saya telah memutuskan untuk membuat rencana yang agresif untuk menemukan calon suami saya. Saya peribadi akan memberikan 
10,000 dollar kepada teman yang memperkenalkan saya kepada lelaki yang akan menjadi suami saya,” tulis wanita itu dalam email.

“Langkah pertama anda membuat saya boleh berkencan dengan seorang lelaki. Kedua, saya menikah dengannya. Ketiga, saya akan memberi anda wang sebesar
10,000 dollar  pada hari pernikahan saya,” tulis wanita yang bekerja sebagai supervisor pengurusan agen periklanan cukup terkenal di San Francisco, Amerika Syarikat .

Seperti diberitakan Oddity Central, Selasa (230/7/2013), wanita ini sangat serius dalam mencari calon suami untuknya.  Aksi unik wanita inipun mendapat beragam komentar dari pengguna internet.

“Menawarkan sejumlah wang untuk mendapatkan seorang suami tampaknya sedikit salah, tapi kita harus mengagumi kejujuran wanita ini,” tulis sebuah agen iklan. (ade)

No comments:

Post a Comment