Wednesday, January 22, 2014

Lagi wanita dikaitkan dengan Obama

21 Jan 2014
Vera Baker, perempuan disebut selingkuhan Obama
Barack Obama dan Vera Baker (kanan). gva.be

Merdeka.com - Bahtera pernikahan antara Presiden Amerika   Barack Hussein Obama dan isterinya, Michelle Obama, diambang perceraian. Isu perceraian ini muncul setelah Michelle mengetahui perselingkuhan dilakukan Obama, salah satunya dengan Vera Baker.

Vera Baker adalah anggota dari pasukan kempennya ketika Barack Obama berlumba menjadi Senator pada 2004. Sebelumnya, Baker menjawat sebagai Pengarah Kewangan Nasional di Kempen Senat Barack Obama. Baker juga menjawat sebagai Wakil Pengarah Politik di Parti Demokrat untuk komite kempen Senator, seperti dilansir portal examiner.com, 3 Mei 2010 lalu.

Baker adalah penggalang dana utama, bertanggung jawab untuk meningkatkan jutaan dolar untuk kempen Obama. Organisasinya adalah perusahaan penggalang dana teratas selama pemilihan senator  2004.
Lalu bagaimana Vera Baker dan Barack Obama boleh berhubungan? Obama dikatakan menjadi dekat dengan Vera Baker ketika dia bekerja pada kempen penggalangan dana untuk membuat Obama terpilih menjadi Senator. Baker bertanggung jawab untuk meningkatkan jutaan dolar dalam kontribusi kempennya.

Salah satu desas-desus popular menyatakan Vera Baker telah dipecat dari tugasnya ketika Michelle Obama menemui apa yang sedang terjadi, dan menuntut agar Baker dibuang ke Pulau Martinique di Caribean.

Enam tahun lalu, ketika desas-desus pertama muncul, Vera Baker, yang pada waktu itu masih berumur 33 tahun, dengan tegas menyatakan bahawa tidak terjadi apa-apa antara dirinya dan Barack Obama.

Empat tahun lalu Vera Baker telah menunjuk seorang peguam untuk membantu dia melawan desas-desus bahawa dia adalah seorang gundik Obama, yang menurutnya sangat salah.
Apa yang sebenarnya telah terjadi antara Barack Obama dan Vera Baker, dan bila peristiwa itu terjadi?

Dilaporkan, ada video Obama dalam posisi mencurigakan dengan Vera Baker, tetapi tidak ada seorangpun yang pernah melihat hal itu.
Ada juga laporan belum dibuktikan kebenarannya bahawa sebuah tim insinyur perangkat lunak telah menemukan adanya pertukaran surat elektronik antara Obama dan Vera Baker. Sekali lagi, belum ada yang melihat hal itu.Itu berita angin

Seorang reporter National Enquirer yang tidak disebutkan namanya mengatakan telah mengesahkan dengan pemandu limusin itu bahawa dia, pada kenyataannya, menurunkan Vera Baker di hotel tempat Barack Obama menetap. Dia menambahkan bahwa dirinya menunggu di lobi sementara Baker mengganti pakaian di tingkat atas.
Tapi pemandu itu mengatakan, seingatnya Baker tidak memiliki kamar di hotel itu dan dia tidak tinggal di sana, Jadi saya fikir itu agak aneh." Itu pun palsu mungkin

Dia mengatakan dirinya menjemput Barack Obama di lapangan terbang dan bersama Vera Baker ke berbagai lokasi. "Sekitar pukul 10.30, saya mengantar mereka ke hotel dan mereka masuk bersama-sama. Pelayanan saya malam itu selesai, katanya. Dia menambahkan bahawa sama sekali tidak ada indikasi dia (Vera Baker) akan meninggalkan hotel malam itu.

Beberapa laporan menyebut ada hadiah sebesar 1 juta dolar Amerika  ditawarkan kepada siapa saja yang dapat mengesahkan bahawa hubungan antara Barack Obama dan Vera Baker benar-benar terjadi.

No comments:

Post a Comment