Sunday, March 23, 2014

Model cantik dibelasah kekasih hingga cacat kerana minta putus hubungan

23 Mac 2014

 
 Foto: Copyright DailyMail.com
Vemale.com - Kali ini kami setuju dan mengiyakan kalimat bahawa cinta itu buta. Cinta telah membutakan mata seorang lelaki bernama Pavel Ushanov, 33 tahun, yang juga seorang CEO sebuah perusahaan komunikasi Rusia, Devino Telecom.
Cinta membuat Pavel hilang kawalanl dan melakukan kekerasan fisikal pada kekasihnya, model cantik Alexandra Sereda. 

Foto: Copyright DailyMail.com | Alexandra dan Pavel saat masih saling cinta 
Foto: Copyright DailyMail.com | Alexandra dan Pavel ketika masih saling cinta
 
Mereka telah berpacaran selama dua tahun, dan entah apa sebabnya Alexandra mahu mengakhiri hubungan asmara dengannya. Hal tersebut memicu kemarahan Pavel, di mana di suatu pagi ia datang ke apartemen Alexandra dengan sangat emosi. Alexandra   merasa khuatir dan takut membukakan pintu kekasihnya yang bertemperamen tinggi tersebut. Namun kerana tak ingin kekasihnya membuat keributan dan mengganggu tetangganya, ia pun membuka pintu apartemennya.
Dipukuli membabi buta selama 10 minit
Foto: Copyright DailyMail.com | Alexandra setelah mengalami kekerasan fisik yang dilakukan kekasihnya 
Foto: Copyright DailyMail.com | Alexandra setelah mengalami kekerasan fisikal yang dilakukan kekasihnya
Apa yang dilakukan Pavel ini sungguh tak berperi kemanusiaan  . Ia memukuli kekasihnya, Alexandra Sereda dengan membabi buta selama 10 minit. Ia memukul dan menendang tanpa rasa kasihan dan menyebabkan model berusia 27 tahun ini mengalami cedera parah di wajahnya.

Alexandra sempat berteriak dan menunjukkan ketakutannya, "hentikan! kau boleh membunuhku!," kenangnya. Namun jawaban Pavel justru tak disangkanya, "bagus, itulah yang kuinginkan!" sambil terus memuku  kekasihnya.
Untungnya, Alexandra sempat lari dengan membawa teleponnya. Ia menelepon polis  untuk meminta pertolongan. Tak lama kemudian polis  datang, bersama dengan tpasukan perubatan dan melakukan penyelamatan terhadap model cantik tersebut.

Pavel sendiri telah melarikan diri dan menjadi buruan hingga saat ini. Meninggalkan kekasih cantiknya dengan luka-luka serius di wajah, yang membuatnya tampak seperti zombie.

Foto: Copyright DailyMail.com 
Foto: Copyright DailyMail.com
 

No comments:

Post a Comment