Monday, July 14, 2014

Isteri Keeper Argentina Tawarkan Suaminya kepada Rihanna

  14 Julai 2014 
 
Al Arabiya Eliana Guercio (kiri), isteri keeper Argentina Sergio Romero (tengah) dan penyanyi pop Rihanna (kanan).

BUENOS AIRES, Nasib baik Argentina gagal menjadi juara dunia, sebab jika tim Tango berhasil terwujudlah mimpinya, maka Eliana Guercio (36), isteri keeper Argentina Sergio Romero, akan kehilangan suaminya selama seminggu.

Pasalnya, Eliana berjanji akan "meminjamkan" suaminya itu kepada penyanyi pop AS Rihanna selama seminggu, dengan syarat Argentina mengalahkan Jerman dalam final yang piala dunia  pada Isnin (14/7/2014) dini hari.

Tawaran Eliana yang berprofesion sebagai artis dan model itu disampaikan melalui akaun Twitter-nya. Eliana mengatakan, suaminya itu boleh memanjakan diri selama seminggu bersama Rihanna jika menjadi juara dunia. Demikian diriwayatkan harian olahraga Sepanyol, Mundeo Deportivo.

Pesan Eliana itu muncul setelah Rihanna (26), juga melalui akaun Twitter-nya, mengatakan bahawa dia mengagumi Romero yang boleh menggagalkan dua penalti Belanda di babak semifinal.

Sayangnya, Romero ditaklukkan Mario Goetze pada minit ke-113 sehingga kesempatan sang keeper untuk berduaan dengan Rihanna selama seminggu ikut berkecai.KOMPAS.com 
Editor : Ervan Hardoko
Sumber: Al Arabiya

No comments:

Post a Comment