Wednesday, July 23, 2014

Ke'ego'an penjajah Zionis akan berkubur

Dr Zainur Rashid Zainuddin
Ke'ego'an penjajah Zionis akan berkubur jua...

Saat penentuan semakin tiba....

Sabtu 19hb Julai 2014 :

Rejim Zionis telah menggelar tarikh tersebut sebagai 'Sabtu yang hitam' apabila seramai 11 orang tentera penjajah IDF telah menjadi kurban akibat kehebatan Briged al Qassam.

Isnin 21hb Julai 2014 :

Rejim Zionis telah mengiktiraf pengumuman al Qassam mengumumkan bahawa Briged al Qassam telah berjaya mencolek hidup-hidup seorang tentera rejim Zionis yang bernama Aaron Shao'l yang memakai nombor siri tentera IDF 6092065.

Selasa 22hb Julai 2014 :

Regim al Qassam sebentar tadi mengumumkan bahawa mereka telah berjaya menangkap seorang tentera IDF yang berada di Gaza dan kita sedang menanti pengumuman rasmi yang bakal melondehkan maruah rejim penjajah yang sombong dan bongkak ini.

Masyarakat antarabangsa umumnya masih tidak banyak didedahkan dengan kejayaan Hamas dan Briged al Qassam dalam peperangan kali ini. Namun rejim Zionis telah mengiktiraf kekuatan dan kejutan-kejutan ketenteraaan yang telah dikeluarkan satu persatu oleh al Qassam.

Rejim penjajah ini akan melihat dengan mata dan kepalanya sendiri bahawa serangan ke atas Gaza di bulan Ramadan ini adalah sebesar-besar kesilapan mereka. Apa tidaknya, mereka akan menyaksikan lebih ramai anggota tenteranya diratah di Gaza dan sekitarnya. Manakala masyarakat penjajah seramai 5 juta orang ini tidak akan tidur lena dan terus mengigau dengan ketakutan yang berpanjangan.

Bilakah masa penentuannya? Ya, saat penentuan ini semakin tiba.

Subhanallah, alhamdulillah, allah akbar...!

Rejim Zionis bakal berkubur : http://zainurrashid.com/?p=1187

No comments:

Post a Comment