Wednesday, September 3, 2014

Ratu cantik Myanmar dibatalkan gelaran tetapi tolak kembalikan mahkota kemenangan

2/9/14

Ratu kecantikan Myanmar tolak kembalikan mahkota kemenangan
 
 May Myat Noe, ratu cantik  Myanmar kini telah dibatalkan gelarannya, hari ini mengatakan dia tidak akan mengembalikan mahkota  yang dipercayai   diambilnya sehingga  penganjur pertandingan meminta maaf sebab menyebut dirinya sebagai seorang pembohong dan pencuri.

Noe, pemenang Miss Asia Pacific World 2014, mengatakan di sebuah sidang media hari ini dirinya tidak melakukan kesalahan, seperti dilansir stesyen televisyen ABC News, Selasa (2/9).

Dia membantah telah menerima pembedahan payudara, seperti dituduh David Kim, pengarah media untuk Miss Asia Pacific World, beralamat di Korea Selatan.

Dia mengatakan pembedahan itu disediakan secara gratis untuk membantu meningkatkan penampilannya menjadi layaknya bintang.

Kim mengatakan Noe telah kehilangan gelarannya kerana dia tidak jujur dan tidak menghargai penyelenggara pertandingan dan juga kerana dia menghilang dengan membawa tiara berhiaskan berlian yang sebelumnya diberikan pada dia ketika masih menjadi ratu  cantik .

Noe mengatakan dia naik   penerbangan dari Korea Selatan ke Myanmar tanpa menyedari gelarannya telah ditarik balik.okezone

No comments:

Post a Comment