Saturday, November 1, 2014

Lelaki 'sakti' masuk kandang lalu kejar harimau (Video). Buatkan harimau panik

1/11/14

Pria India 'sakti' masuk kandang lalu kejar macan di bonbin
  ©2014 Merdeka.com
Video kocak ulah lelaki mabuk menghebohkan web liveleak, Sabtu (1/11). Dengan mudahnya, lelaki bernama Yashonandan Kaushik itu memasuki kandang harimau di Zoo Madya Pradesh, India.

Dalam keterangan di rakaman tersebut, lelaki itu memang sedang dalam pengaruh alkohol. Niat bersama teman-teman piknik menonton hewan, dia malah emosi melihat harimau.

Salah satu bahagian paling kocak adalah ketika lelaki 23 tahun ini bertelanjang dada dan berteriak menantang hewan buas itu. Dalam waktu bersamaan, dua ekor harimah yang ada di kandang panik lalu berlarian tak tentu arah. Salah seekor masuk ke lubang khas tempat berteduh.

Lelaki yang diketahui masih berstatus mahasiswa teknik itu makin bersemangat mengejar hewan malang itu sampai di lubang. Puas menakut-nakuti harimau, lelaki 'sakti' ini kemudian bertapa di tengah kandang. Hampir 45 minit Yashonandan mengacau di kandang harimau, sebelum petugas bonbin mengusirnya ditemani polis .

Rakaman serupa ternyata muncul di youtube pada 28 Mac lalu. Tarikh tepatnya kejadian ini belum diketahui. Puluhan ribu pengunjung  video itu menganggap kejadian ini amat kocak.

Akaun bernama Florian Charles menyebut lelaki India itu "pasti jelmaan Chuck Norris". Untuk diketahui, Chuck Norris adalah aktor Hollywodd yang kerap jadi bahan celaan simbol kekuatan utama, lantaran nyaris tidak pernah kalah dalam adegan perang dan berkelahi.

Sedangkan akaun lain bernama Shamin Khan menilai dua ekor harimau itu pastilah beragama muslim. Tahu mahasiswa ngaco itu sedang mabuk, mereka lari. "Kerana alkohol dilarang dalam ajaran Islam LOL" tulisnya.

sumber:Youtube/Merdeka.com

No comments:

Post a Comment