Saturday, November 1, 2014

Tragis, Lelaki Genius Gali Kubur Kanak-kanak Untuk Dijadikan Boneka

1/11/14

 
Foto: copyright dailymail.co.uk
  Peringatan: Beberapa foto dalam artikel ini boleh membuat anda tidak nyaman.
Satu kisah tragis dialami beberapa warga Rusia yang sudah kehilangan anak-anak mereka. Kesedihan yang dirasakan setelah ditinggal selamanya oleh sang anak semakin dalam akibat aksi gila seorang lelaki. Lelaki tersebut menggali 29 kubku kanak-kanak dan mengubah tubuh mereka menjadi boneka.

Anatoly Moskvin (47 tahun) ditangkap pihak polis setelah ditemukan bukti bahawa dia menggali 29 kubur anak perempuan dan mengubah tubuh mereka menjadi mumia. Mumia-mumia itu didandani dan dihias seperti boneka, diberi baju dan dipamer di kediaman milik Anatoly. Aksi ini memicu kemarahan keluarga mangsa

Foto Olga sebelum meninggal dan setelah dijadikan boneka | Foto: copyright dailymail.co.uk 
Foto Olga sebelum meninggal dan setelah dijadikan boneka | Foto: copyright dailymail.co.uk
Dilansir oleh metro.co.uk,   pelaku sebenarnya seorang lelaki genius, dia bahkan boleh berbicara dalam 13 bahasa. Namun sayangnya, genius kadang-kadang membuat seseorang kehilangan akal sehat. Anatoly punya obsesi dengan boneka dan yakin boleh menghidupkan anak-anak itu lagi. Apapun alasannya, tindakan Anatoly sudah masuk tingkat kejahatan dan akan diproses secara undang-undang

Sang pelaku | Foto: copyright dailymail.co.uk 
Anatoly | Foto: copyright dailymail.co.uk
Salah satu pihak korban, mengatakan bahawa hal ini sangat melukai perasaan mereka. Boleh dibayangkan, salah satu mayat yang diambil adalah Olga yang masih berusia 10 tahun ketika meninggal kerana dibunuh. Tubuh anak perempuan itu ditemuidi rumah Anatoly dengan kondisi sudah menjadi mumia, dipakaikan baju dan didandani.

Ibu Olga | Foto: copyright dailymail.co.uk 
Ibu Olga | Foto: copyright dailymail.co.uk
"Orang gila ini bahkan meninggalkan pesan tanpa nama dan menyebut anak perempuan kami Little Lady," ujar Natalia Chardymora, ibu Olga. "Boleh anda bayangkan bagaimana perasaan kami ketika membaca catatan itu tentang puteri kami yang meninggal akibat dibunuh. Ini bukan gurauan sama sekali kerana sudah menghancurkan hati ini.

Ketika ini Anatoly sudahmenjadi kes polis . Dia mengaku sudah mencuri mayat anak perempuan sejak tahun 2011. Alasannya adalah dia menunggu ilmu pengetahuan yang dapat membangkitkan anak-anak perempuan itu lagi. Kerana ujian menyatakan lelaki ini gila, dia juga mendapat penanganan dari rumah sakit kejiwaan.
sumber:Vemale.com

No comments:

Post a Comment